Jobbsøknader?Innom etter å ha levert ett par åpne søknader. Begynner å bli lei av å søke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbsøknader?Innom etter å ha levert ett par åpne søknader. Begynner å bli lei av å søke.
Ja, har sendt inn over 20 søknader på 1 mnd.Jobbsøknader?
oi hva har skjedd?Hei..
Hatt et meget trasig døgn, med sykebil og sykehusinnleggelse på babyenhjemme igjen nå og alt ser heldigvis ut til å ha gått veldig fint. Nå skal vi sove
Hei på duHei..
Hatt et meget trasig døgn, med sykebil og sykehusinnleggelse på babyenhjemme igjen nå og alt ser heldigvis ut til å ha gått veldig fint. Nå skal vi sove
Har bare sånne netter ofte.
Nei han må bare følges opp 2 ganger i året
haha I knowDet er da man virkelig trenger at frøkna sover lange lurer og man selv kan sove![]()
Sovnet han tilslutt?Da har vi vært på babysvømming, mini storkoste seg som vanlig. Så var det å få han til å sovne da
Vår i sikte! FOR et vær♡
omg ! wæææææ vi skal ha dåp og vielse sammengriner som bare det her jeg nå
Det er godt daTaco står på menyen her!!
Enn hos dere?
Lasagne er jo så godtjeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal ha til middag idag![]()
lyst på lasagne, men da må mannen dra å kjøpe ildfast form da den vi har er ødelagt og den maten tar litt tid...
lurer på om vi kjører på noe enklere
nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg![]()
Så utrolig kjedelig.. Hva slags type jobber søker du på?Ja, har sendt inn over 20 søknader på 1 mnd.![]()