***IKM UKE 13***

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Velkommen til IKM uke 13 :)

IKM dag:

28.mars -

29.mars -

30.mars -

31.mars -

1.april -

2.april -

3.april -

Gravid:

Elisabethl
Nette13
Baby2016tru
Knopp
Fjelldronning
*Lillehåp2016*

Tante rød:

Mamma-03-06-13
Venessiela
DLK
Wachita
tulipanen88
Birdy_
forevermamma
Anjamor2
attpåklattnr2
Bethlisa
aninewe
Moniika
StineH
arys
Fjellrose

Ikke oppdatert/over ikm:

LilleStjerna
oneheart
Nukis
Kokosnuss
Ønskedrøm2016<3
Dragen
Barnedrøm
Soskenjakten
BabyG
ipoki

Last edited:
IKM 1. April :) venter fremdeles på første TR etter at jeg tok ut spiralen, men kjenner murringer nå så jeg satser på at den kommer i nærmeste fremtid :)

Venter på at tanta skal pakke sakene sine og reise nå - Virker som om hun ikke har hastverk denne gangen.

Tenkte det ville vært kjekt å bli bedre kjent med dere i denne uka - Så hvor gamle er dere, hvor kommer dere fra og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 26, sambo er 28 og vi bor i Bergen. Har ei lita jente på 4 år fra før av ^^,

Venter på at tanta skal pakke sakene sine og reise nå - Virker som om hun ikke har hastverk denne gangen.

Tenkte det ville vært kjekt å bli bedre kjent med dere i denne uka - Så hvor gamle er dere, hvor kommer dere fra og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 26, sambo er 28 og vi bor i Bergen. Har ei lita jente på 4 år fra før av ^^,

Får håpe tanta kommer seg fort vekk da :) Hehe!

Jeg er 22 år (23 i år) og samboer er 23 år (24 i år), vi bor i bergensområdet og har desverre ingen barn fra før av. Prøver på førstemann nå, er i PP 13 *lei* :p

Jeg er 23 og også fra Bergen! Hahah, herlig! Mannen er 33 :) Vi er bare i PP 2 nå! Ingen barn fra før!

Jeg er 26 og mannen 28, vi har ei solstråle på 2 1/2år og har alltid ønsket oss 2 tette men slik ble det alstå ikke:( hadde sa i juni ifjor, og MA nå i februar.

Er på første mens 4uker etter MA nå og håper virkelig syklus er i orden slik at ikm blir 1.april. Prøver å være positiv og håper at denne mnd skjer det virkelig for oss<3

Så kjekt at vi er så mange fra Bergen her, og veldig spennende med så mange som prøver på første <3
Har også hatt 2 SA, en sen i uke 12 i juni 2014 og en nå i februar. Så nå krysser jeg alt som krysses kan (utenom beina da) og håper spirene sitter for oss alle sammen denne mnd. Hadde vært en fin avslutning på påskeferien det.. :D

Hei ;) jeg blir 32 år i mai. Er godt gift og vi har 3 barn sammen. Gutt på 12,5 år og jenter på 10 år og 3 år :) Har prøvd på lillebror/søster nå siden august,uten hell dessverre. Har hatt to SA siden oktober. Så nå håper vi spiren sitter snart :)

Jeg er 26 og mannen 28, vi har ei solstråle på 2 1/2år og har alltid ønsket oss 2 tette men slik ble det alstå ikke:( hadde sa i juni ifjor, og MA nå i februar.

Er på første mens 4uker etter MA nå og håper virkelig syklus er i orden slik at ikm blir 1.april. Prøver å være positiv og håper at denne mnd skjer det virkelig for oss<3
Krysser fingrene for oss alle. Kjedelig med aborter :(

Back
Topp