Priskrig!

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hører rykter om at matbutikkene har priskrig igjen nå mot påske..
Skal du hamstre noe?? :o

Om det ikke er noe jeg bruker flittig og sånn strengt talt ikke trenger. Gidder jeg ikke hamstre. Eneste gang jeg handla stort var under bleiekrigen :p

Jeg hamstrer om det er noe vi kommer til å spise!:) salg er fint og vi sparer på det vi kan

Har ikke vært og sett enda selv, så aner egentlig ikke hva som er å finne enda :p

Kjøper det jeg jeg trenger, kanskje litt større kvanta av f.eks ris, pasta osv, da det går lye av det her i huset og økononien et på bunn nå

Er så kjedelig at jeg bryr meg ikke særlig om priskrig, handler de samme varene på de samme butikkene uansett. Mulig jeg kjøper litt ekstra av ting som står seg lenge, hvis jeg kommer på det.. mannen er mer av en hamstrer (og gjerne ting vi egentlig ikke bruker så mye av, så det går ut på dato...) så vi får se.

Hamstrer ikke, men kjøpte noen poser toro brownie ja :p kun 11 kr. Får jo ikke Laget så billig selv :p

Dere må gjerne hyle ut hva dere fant :D
Jeg skal i butikken imorgen uansett, så hadde vært greit å vite om det er noe å se etter :D

Blir nok litt handling ja. Har ikke sett noen ville priser enda, men de hadde satt ned påskeeggene fra freia til 32, og rema hadde satt ned siestabrusen til 7 kr. Kjøpte også en browniepose fra toro til 11 :-)

Flere varer dere har sett? :-)

Kjøper i så fall kun litt ekstra av det det går mye av. Før jul tok det jo helt av for folk. Det var umulig å få tak i flere varer.

Blir nok litt handling ja. Har ikke sett noen ville priser enda, men de hadde satt ned påskeeggene fra freia til 32, og rema hadde satt ned siestabrusen til 7 kr. Kjøpte også en browniepose fra toro til 11 :)

Flere varer dere har sett? :)
Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris ;)

Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris ;)

Kjøpte faktisk en pakke på kiwi i går til rett over 30 fordi de var så billige, men var nettopp på rema og der kostet de 31.90 :-)

Er det priskrig nå altså ? :o På masse varer da eller? Her er økonomien stram, så vi elsker slike greier. Gubben kjøpte lilla påskeegg til 34 kr på Rema 1000 idag, men det slo oss ikke at det kunne være priskriggreier.

Back
Topp