Skravletråd

Så bra :)
Ja håper det! Er litt håpløst når hun alltid skal sove PÅ meg.

Fin dag her, veldig rolig. Har bare gjort litt husarbeid, klippet litt på hunden osv. Er så voldsomt med snø nå og snør veldig så vi kommer oss ikke av gårde i dag. Blir for mye å trille søskenvogn i det været her, har en kronisk sykdom som gjør at jeg må ta det litt rolig :) Så da henter mannen lillegutt.

Så deilig med pizza! Det har jeg også veldig lyst på i dag egentlig, men har ennå ikke funnet ut hva vi skal ha :p Har ikke ost ellers hadde det blitt pizza her også!
Hehe ja ser den. Er det hun foretrekker her også ;)

Her er bart nå, vært fint vær med sol i dag:)
Da må du være forsiktig ja. skjønner det. Godt mannen henter:)

Ja, pizza er liksom aldri feil:D

Idol, snop og cola i kveld da;)?

Hehe ja ser den. Er det hun foretrekker her også ;)

Her er bart nå, vært fint vær med sol i dag:)
Da må du være forsiktig ja. skjønner det. Godt mannen henter:)

Ja, pizza er liksom aldri feil:D

Idol, snop og cola i kveld da;)?

Det som er best :D Veldig koselig altså, men får jo ikke gjort noe :D

Blir faktisk pizza her likevel, men frossen hehe.. Ikke helt det samme men det er da godt det og.

Det blir idol, cola og popcorn tenker jeg!! :D har ikke noe særlig snop :P men må si jeg gleder meg noe veldig til cola!! :D skal du se på? :)

Det som er best :D Veldig koselig altså, men får jo ikke gjort noe :D

Blir faktisk pizza her likevel, men frossen hehe.. Ikke helt det samme men det er da godt det og.

Det blir idol, cola og popcorn tenker jeg!! :D har ikke noe særlig snop :p men må si jeg gleder meg noe veldig til cola!! :D skal du se på? :)

Nei, blir litt hjelpeløs da:P

Frossen duger det også;) Her hadde vi hjemmelaget, men her om dagen fikk jeg akutt lyst på grandis til lunsj. Så da kjøpte jeg meg en glutenfri grandis...og det var ikke feil;)

Ohh Nice:) Skal se på ja, har snop :D

Fikk rosene i dag forresten, kjempe fine jo!! Skal bestille flere med engang....love it!!!
Ser jo helt ekte ut..:p:eek::eek::eek:

Nei, blir litt hjelpeløs da:P

Frossen duger det også;) Her hadde vi hjemmelaget, men her om dagen fikk jeg akutt lyst på grandis til lunsj. Så da kjøpte jeg meg en glutenfri grandis...og det var ikke feil;)

Ohh Nice:) Skal se på ja, har snop :D

Den er god ja? :)

Mannen skulle ta med sjokoladeskruer fra butikken etter trening :P :D ahh de er farlig gode!

Den er god ja? :)

Mannen skulle ta med sjokoladeskruer fra butikken etter trening :p :D ahh de er farlig gode!

Jeg syns det i alle fall:D Men en sjelden gang da:) Hadde fort gått lei den smaken:P

Ooohh Nice:) Ikke smakt de...er det liksom samme som smash?

oi nå spør du vanskelig!!! Veldig svak for de gule sure leppene og maripanhvaler. Ellers liker veldig godt Snickers og milkyway

Hihi finnes farlig mye godt :D
Skikkelig dilla på de sjokoladeskruene nå men ellers veldig svak for sjokolade, salt potetgull og popcorn. Og smågodt :D

Mammaaaaaa. .. mammaaa... mammmmaaaaaa ;) Neeei. Ikke enda. Ikke før kl 07 på en lørdag!

Back
Topp