Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmm nei hun sover men bruker meg som smokk.. Sover lett og må ha pupp hver time omtrent og siden jeg må hjelpe henne å koble til blir det lite sammenhengende søvn..
Nei har prøvd tusen ganger, men hun vil ikke ha!Skjønner den! Vil ikke hun heller ta smokk?
Oj, det har litt tidlig jaGod morgen alle og god fredag! Her starter dagen noe tidligere enn hva jeg selv mener er nødvendig, men men
Han har egentlig holdt på siden litt over 4. Da ingenting fungerte sto vi opp.. Og nå sitter vi her da, med blidfisen![]()
Samme i natt også?hmm nei hun sover men bruker meg som smokk.. Sover lett og må ha pupp hver time omtrent og siden jeg må hjelpe henne å koble til blir det lite sammenhengende søvn..
Gratulerer <3I dag er snuppa mi 4 mnd <3
Hurra for lillefrøknaI dag er snuppa mi 4 mnd <3
Ser ut til at vi har hatt ganske lik natt denne gangenSamme i natt også?
Her var det litt bedre i natt. Sov fra 21 til 01.15, fra 01.45 til 04.30 og så våken 06.30 og 07.45. Lå og kosa oss litt før vi sto opp nærmere 9![]()
Kl 5 er ikke morgen! Det er nattSer ut til at vi har hatt ganske lik natt denne gangenbortsett fra at vi måtte stå opp i femtiden, da det ble uaktuelt å ligge stille :O
Samme i natt også?
Her var det litt bedre i natt. Sov fra 21 til 01.15, fra 01.45 til 04.30 og så våken 06.30 og 07.45. Lå og kosa oss litt før vi sto opp nærmere 9![]()
Gratulerer <3
Hurra for lillefrøkna![]()
Vente til det går overSå braNei det er det samme.. Er det noe jeg kan gjøre tro?
![]()
HyttaHva skal dere i helgen?
Middag?
Ingen konkrete planer - og det snør såpass at jeg er usikker på om tur ut er noe behageligKl 5 er ikke morgen! Det er nattbra dere fikk en liten ekstra dupp etterpå
![]()
Planer i dag?
Har vært ute på trilletur som vanligIngen konkrete planer - og det snør såpass at jeg er usikker på om tur ut er noe behagelig
Dere da?
Så koseligHar vært ute på trilletur som vanlig![]()
Ordna litt til dåpen og starta på pakking til hytta i helgautrolig mye babystæsj som må med
![]()
Vet ikke helt egentlig. Tror storebror skal overnatte hos farmor. Du da?Hva skal dere i helgen?
Middag?
Vente til det går overhehe, nei vet ikke hva du kan gjøre. Bare fortsette å øve på å ligge i egen seng? Min lille vil ikke ligge ved siden av meg
kan sove i armkroken etter amming da
![]()
Hyttasom jeg gleder meg til den er ferdig bygd! Litt lei av å være alene med tassen hver eneste dag hele uka :/
Middag i dag er sambos hjemmelagde burger![]()