Testene våre ♡

Dette blir nok muligens den siste testen jeg tar. Nå har jeg hvertfall fått svar på om HCG øker et par ganger, så da vil jeg si meg fornøyd :) håper bare at dette vil gå bra ❤️

Denne tok jeg istad :) 5+3 idag :)

Vis vedlegget 164274
Jeg har også bestemt meg for å ta siste clearblue i morgen tidlig, da er jeg også ca 5+3. Den BØR viste 3+!! Hehe :D godt å få bekreftelsen på at hcg stiger!

Jeg har også bestemt meg for å ta siste clearblue i morgen tidlig, da er jeg også ca 5+3. Den BØR viste 3+!! Hehe :D godt å få bekreftelsen på at hcg stiger!
Ja, det bør den absolutt gjøre! :)
Spennende! Du må oppdatere i morgen da :)

Kjempe godt å se at det stiger, eller at det skjer en endring på testene hvertfall

Tydeligvis noe galt med testen i går.. Da jeg fikk negativ både strimmel og digital i dag tidlig.. Denne svei kjente jeg... ImageUploadedByBV Forum1456895839.323810.jpg

ImageUploadedByBV Forum1456900587.446739.jpgImageUploadedByBV Forum1456900596.164129.jpg

Testomanien går visst ikke over!!
Tok en digital til i dag, er 4+2 uker i dag. Er veldig fornøyd med at den viste økning, at den viste 2-3 uker. Sist torsdag viste den 1-2. Så dette mååå jo bare gå!!

Så trist :( når er ikm?
Vent en dag eller to til med å ga ny test. Kan evt ha vært kjemisk, men jeg håper ikke det. Krysser fingra ❤️
Ikm er ikke før lørdag og er bare 11 dpo så hadde ikke hatt store forventninger ennå hadde ikke testen i går vært så voldsom positiv:p

93cd83fc3ab62aac5abf72486b7be495

Er så deilig å se at hcg stiger! Øverste er fra fredagen, så er det en om dagen og nederste er tatt i dag :D

Jeg fikk det samme på det digitale i dag, men er usikker på hvor mange uker er på vei. Hva har du beregnet som ditt termin?
Jeg er også veldig usikker på termin, men tenker at jeg ca er 5+4 i dag så da blir termin 2/11. Men ja, det blir bare ca for jeg er ikke sikker på når jeg har hatt eggløsning. Trodde jo egentlig at vi ikke hadde truffet eggløsningen i det hele tatt så det er tydelig jeg ikke kjenner denne kroppens syklus :p

Jeg vet når jeg hadde el, siden jeg tempet. Hadde el 6.februar :) så har termin enten 31.oktover eller 1.november :)

Jeg kommenterte bilde ditt på den andre tråden :) jeg fikk det samme på tirsdag. Da var jeg 5+3 :)
Tusen takk for svar tusenfjes xsmile9. Da antar jeg og noenlunde ligger på det, så får jeg bare vite det når jeg tar turen til lengen. Har du vært bestilt noe time hos legen eller jordmor?

Jeg er også veldig usikker på termin, men tenker at jeg ca er 5+4 i dag så da blir termin 2/11. Men ja, det blir bare ca for jeg er ikke sikker på når jeg har hatt eggløsning. Trodde jo egentlig at vi ikke hadde truffet eggløsningen i det hele tatt så det er tydelig jeg ikke kjenner denne kroppens syklus :p

Så kjekt at vi er en av de første på novemberforum. Husker fra mitt første barn på januarforum som ble født 23.januar, at jeg ble så utrolig utålmodig av å vente spesielt etter å ha sett på termingruppe hvordan de bare poppet ut en etter en. Og når de la ut bilder :oops:

Back
Topp