Testene våre ♡

Endelig positiv digital, 15 dpo i dag :D

beafe3e2268381cc4d6c0278ddc03aad

Digg med positiv digital! Gratulerer så mye :-)Jeg tror jeg skal vente til mandag, da er jeg 16 dpo, håper den digitale slår ut positiv da:-)

Digg med positiv digital! Gratulerer så mye :)Jeg tror jeg skal vente til mandag, da er jeg 16 dpo, håper den digitale slår ut positiv da:)
Tusen takk :D Det var veldig deilig med positiv digital, klarer liksom å senke skuldrene litt mer nå..
Jeg fikk denne i går, 15 dpo og hadde lignende streker som deg tidligere i uken, så 16 dpo burde du nok hvertfall få positiv :D

Hvordan vet en at termin er riktig? Jeg fikk 3+ på test, men i følge legen min er jeg nå 7+3 i følge beregninger. Men jeg gikk på p-piller frem til for to uker siden, og var hos legen for to uker siden på onsdag første gang. Da mente hun at det sikkert var 6 uker, men noe sikkert er det ikke. Var også rett etter legetimen vi tok tester, mest for å sjekke. Visste ikke at de kun viste 3+.

Etter mange dager med ultrasvake tester fikk jeg endelig denne
a651dd874495259c0127f23fb10b5882

Har du bilde av de ultrasvake testene dine? Jeg har lyst å ta digital, men føler ikke testene er blitt så mye sterkere..

Hvordan vet en at termin er riktig? Jeg fikk 3+ på test, men i følge legen min er jeg nå 7+3 i følge beregninger. Men jeg gikk på p-piller frem til for to uker siden, og var hos legen for to uker siden på onsdag første gang. Da mente hun at det sikkert var 6 uker, men noe sikkert er det ikke. Var også rett etter legetimen vi tok tester, mest for å sjekke. Visste ikke at de kun viste 3+.
3+ vil si at det er mer enn tre uker siden befruktningsdagen. Så da stemmer det sikkert at du er rundt 6 uker

ImageUploadedByBV Forum1456665420.247863.jpg

Kjenner meg veldig fornøyd med stigningene. IKM til torsdag

ImageUploadedByBV Forum1456814750.418445.jpg Vil bare legge ut strimel testene jeg har tatt i det siste også den jeg tok i dag lurte bare på om HCG var sterkere i dag å det ser jeg tydelig men er sikker på den digitale som viste Gravid 1-2 tviler ikke fordi om jeg tok en billigtest i dag ;)

ImageUploadedByBV Forum1456844661.823675.jpg lurer på om jeg skal snike litt her inne:) fikk denne i dag på ettermiddagsurin på 10 dpo. Fikk negativ digital etterpå, men var jo ikke mer enn 15 min siden jeg tissa sist:-)

Back
Topp