medexa
Forelsket i forumet
Endelig positiv digital, 15 dpo i dag
![]()
Digg med positiv digital! Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig positiv digital, 15 dpo i dag
![]()
Tusen takkDigg med positiv digital! Gratulerer så myeJeg tror jeg skal vente til mandag, da er jeg 16 dpo, håper den digitale slår ut positiv da
![]()
Etter mange dager med ultrasvake tester fikk jeg endelig denne
![]()
3+ vil si at det er mer enn tre uker siden befruktningsdagen. Så da stemmer det sikkert at du er rundt 6 ukerHvordan vet en at termin er riktig? Jeg fikk 3+ på test, men i følge legen min er jeg nå 7+3 i følge beregninger. Men jeg gikk på p-piller frem til for to uker siden, og var hos legen for to uker siden på onsdag første gang. Da mente hun at det sikkert var 6 uker, men noe sikkert er det ikke. Var også rett etter legetimen vi tok tester, mest for å sjekke. Visste ikke at de kun viste 3+.
Har du bilde av de ultrasvake testene dine? Jeg har lyst å ta digital, men føler ikke testene er blitt så mye sterkere..
![]()
![]()
![]()
Øverste er tatt torsdag, så fredag og siste i går
Så bra!! Der var det liten tvil13 dpo.
Vis vedlegget 164267 lurer på om jeg skal snike litt her innefikk denne i dag på ettermiddagsurin på 10 dpo. Fikk negativ digital etterpå, men var jo ikke mer enn 15 min siden jeg tissa sist
![]()
GratulererVis vedlegget 164267 lurer på om jeg skal snike litt her innefikk denne i dag på ettermiddagsurin på 10 dpo. Fikk negativ digital etterpå, men var jo ikke mer enn 15 min siden jeg tissa sist
![]()
GratulererVis vedlegget 164290Vis vedlegget 164291
Mine tester fra i går ettermiddag (11 dpo - clearblue digital) og i dag (12 dpo - monitor)!![]()
GratulererVis vedlegget 164290Vis vedlegget 164291
Mine tester fra i går ettermiddag (11 dpo - clearblue digital) og i dag (12 dpo - monitor)!![]()