Testene våre ♡

Lillefrue

Elsker forumet
Nå da vi endelig har fått positive tester så tenkte jeg det ville vært gøy med en tråd for å dele bilder av testene våre her inne :D

Her er mine:

ab18363579c284e3dcde3f58ad3a0077


eb80db51270c5e656d4a967e4d54232d
 
Så gøy :D Her er min første svake positive test, 9 dpo:
Vis vedlegget 162778

10 dpo:
Vis vedlegget 162779

I dag, 13 dpo:
Vis vedlegget 162777

Så koselig :D må jo få lov å vise frem da vi endelig sitter der med positive tester ;)

jeg fikk svakt positiv på fredag også, 13 dpo, på hele 3 tester. Glemte å få med dem.

bd45d66d2972eadc151fd421fd56100e


Også har jeg igjen en digital som jeg nok kommer til å ta om to ukers tid bare for å se økningen :D er så gøy da det endelig er positive tester, så testingen har selvfølgelig ikke stoppet xD må le litt av meg selv.
 
Så koselig :D må jo få lov å vise frem da vi endelig sitter der med positive tester ;)

jeg fikk svakt positiv på fredag også, 13 dpo, på hele 3 tester. Glemte å få med dem.

bd45d66d2972eadc151fd421fd56100e


Også har jeg igjen en digital som jeg nok kommer til å ta om to ukers tid bare for å se økningen :D er så gøy da det endelig er positive tester, så testingen har selvfølgelig ikke stoppet xD må le litt av meg selv.

Ja, ikke sant! Endelig to streker :D samme her :hilarious: slapper mer av når jeg ser at det faktisk øker! Det gjorde ikke det sist, men har en god følelse denne gangen :)
 
Ja, ikke sant! Endelig to streker :D samme her :hilarious: slapper mer av når jeg ser at det faktisk øker! Det gjorde ikke det sist, men har en god følelse denne gangen :)

Hehe, fint å vite jeg ikke er eneste som driver slik xD jeg og har en bedre følelse enn sist, jeg rakk å bli glad sist men følte meg ikke gravid, nå følte jeg meg gravid før positiv test :) det må da bety noe :D håper det beste for oss begge :D måtte det nå gå bra :D
 
Hehe, fint å vite jeg ikke er eneste som driver slik xD jeg og har en bedre følelse enn sist, jeg rakk å bli glad sist men følte meg ikke gravid, nå følte jeg meg gravid før positiv test :) det må da bety noe :D håper det beste for oss begge :D måtte det nå gå bra :D

Så bra :) Jeg ble utrolig dårlig sist, følte at noe var galt på en måte. Jaa, håper på det :D
 
Måtte ta en test nå :p skikkelig testetøs. Har vært redd for at streken ikke skulle bli sterkere, men nå ble den det!

Øverste bildet ble tatt torsdag morgen (3+5) :)

Nederste tatt nå (4+1) :)

ImageUploadedByBV Forum1456081969.391714.jpg

Må si jeg ble veldig happy nå, og litt roligere! Det betyr jo at HCG stiger hvertfall ❤️
 
Back
Topp