Testene våre ♡

Tok en sånn idag jeg også :p teststreken kommer frem før hele strimmelen rekker å bli dekket :D det er litt moro :D er 6+3 også da, men er moro å teste likevel, bare for å se :)
Ja må se om den stiger for da får jeg LITT mer ro i kroppen! Hehe! Men er kjekt å se stigning <3
 
Tok test på mandagskveld, og fikk en svak strek. Tok på nytt igjen i dag tidlig, og fikk en svak strek. Kjenner jeg er nervøs, selv om kroppen er rar og jeg kjenner mange symptomer. Tørr ikke helt å tro på det! Sluttet på prevensjon 1.januar. 4+4 i dag.. Må bare få det ut, kun jeg og min samboer som vet det. Skal holde det hemmelig for mine venninner over påske. Vet ikke om jeg klarer det ;)
Håper alt går bra, føles så lenge til jeg er i uke 12.
 
Får ikke lastet opp bilde... hjelp
 
Last edited:
Testet positivt i dag, 11 dpo :)ImageUploadedByBV Forum1457940552.596735.jpg
 
5a453ab8548fd74494cbb8bf4b186051


d64899a4a8cac46c41d5e4d4969b30a6


Her er mine tester :) Første tatt en dag etter ikm. Andre er to dager etter ikm.
 
Gratulerer! :) Jeg ser flere som poster bilde av en slik test. Hvordan funker den?

Det er en slags maskin som man legger inn syklus på og bruker el tester som man stapper inni! Den leser av resultatet etter 5 minutter. Også følger det med graviditets tester også som man kan bruke når det nærmer seg ikm. Veldig enkel å bruke :)
 
Det er en slags maskin som man legger inn syklus på og bruker el tester som man stapper inni! Den leser av resultatet etter 5 minutter. Også følger det med graviditets tester også som man kan bruke når det nærmer seg ikm. Veldig enkel å bruke :)
Ok! Ble bare så nysgjerrig :) Takk for svar.
 
Back
Topp