Syte-klage tråd

Seriøst! Oppkast i uke 22 føles sååå feil! Grusom dag, kom meg til byen jeg skal ha møter i sent i går. Totalt utslitt ved ankomst!

Hotellrommet er selvsagt 100 grader og jeg har sovet minimalt.
Begynte å kaste opp da jeg stod opp og det har fortsatt gjennom dagen.
Presterte laaaaangt under middels på kundemøtene, men gjennomførte i det minste:-(

Maten ligger fortsatt i halsen, nå er det litt avslapping før nye møter i ettermiddag...

Tror kroppen prøver å si meg noe her:-/
Uff. Ikke bra!! Må høre på kroppen din!
Applaus for deg og at du gjennomførte møtene!! Respekt!!

Seriøst! Oppkast i uke 22 føles sååå feil! Grusom dag, kom meg til byen jeg skal ha møter i sent i går. Totalt utslitt ved ankomst!

Hotellrommet er selvsagt 100 grader og jeg har sovet minimalt.
Begynte å kaste opp da jeg stod opp og det har fortsatt gjennom dagen.
Presterte laaaaangt under middels på kundemøtene, men gjennomførte i det minste:-(

Maten ligger fortsatt i halsen, nå er det litt avslapping før nye møter i ettermiddag...

Tror kroppen prøver å si meg noe her:-/
Du er mer enn god som klarer å jobbe og fikk gjort de møtene, tross kvalme og oppkast!

Må bare få sakt det. Gå til legen så får du rekvisisjon til enten kiropraktor eller fysio. Da får du det dekket. Regner med att dette er kommet siden du er gravid? ALT som har med graviditeten er gratis. Har selv gått til fysio i 6 uker. Og får dette dekket ☺

Men kiropraktor blir vel ikke dekka? Det er jo ikke en godkjent medisinsk greie, er det vel? Veit at fysio er gratis, bare uendelig lang venting på de som har sånn avtale. Men skal be om henvisning nå når jeg skal på 24ukerskontroll til mandagen, så kan jeg stå på venteliste...

Men kiropraktor blir vel ikke dekka? Det er jo ikke en godkjent medisinsk greie, er det vel? Veit at fysio er gratis, bare uendelig lang venting på de som har sånn avtale. Men skal be om henvisning nå når jeg skal på 24ukerskontroll til mandagen, så kan jeg stå på venteliste...
Fysioterapi og manuelterapeut blir dekket. Trenger ikke henvisning heller til feks manuellterapeut. Min sa han prioritere gravide i kø også så sjekk rundt litt, kan vær fysio også slipper gravide frem før :-)

Fysioterapi og manuelterapeut blir dekket. Trenger ikke henvisning heller til feks manuellterapeut. Min sa han prioritere gravide i kø også så sjekk rundt litt, kan vær fysio også slipper gravide frem før :-)

Ha, da skal jeg sjekke ut det :)

Du er mer enn god som klarer å jobbe og fikk gjort de møtene, tross kvalme og oppkast!

Takk for det:-)

Er en stund siden jeg kastet opp på dagtid altså!
Er egentlig ikke så verst på dagtid. Kvelden og begynnelsen på natta som er desidert verst, blitt litt verre nå når de sure oppstøtene har kommet!

Dessuten er det langt i fra hver dag jeg kaster opp!!! Så skal ikke klage så veldig:-)

Må nesten le litt av meg selv.
Må ha vært en ekstremt lite engasjerende presentasjon! Offameg!

Skal til lege torsdag, spent på hva han sier om jobbing framover!
Virker som om han mener en skal jobbe for enhver pris....
Og det kombinert med at jeg ligger lista alt for høyt for å be om sykemelding er en dårlig kombo:-)

Det ordner seg nok på ett eller annet vis:-)

Uff. Ikke bra!! Må høre på kroppen din!
Applaus for deg og at du gjennomførte møtene!! Respekt!!

Takk for det! Klappet meg selv litt på ryggen:-) Nå er det strax klar for runde 2 og 3 med møter!
Drar hjem i morgen - DET skal bli deilig det!

Takk for det! Klappet meg selv litt på ryggen:-) Nå er det strax klar for runde 2 og 3 med møter!
Drar hjem i morgen - DET skal bli deilig det!
Det vil jeg tro!!! Masse lykke til med møtene :)

Tilbake på jobb i dag, og det er pyton! Jeg får kynnere av å bare stå rett opp og ned...teller bare ned til jeg kan stenge og dra hjem :(

Skal jeg plutselig bli sykt trøtt og sliten igjen nå da eller! Var helt ødelagt frem til uke 14 og nå er jeg i uke 20 og fått tilbake utmattelses følelsen :(
Det er jo så slitsomt :(

Skal jeg plutselig bli sykt trøtt og sliten igjen nå da eller! Var helt ødelagt frem til uke 14 og nå er jeg i uke 20 og fått tilbake utmattelses følelsen :(
Det er jo så slitsomt :(
Holdt på fram til uke 17. Nå er jeg 19+5 og er begynt å bli sliten igjen. Men tror det har en del med tanke kjør og stress å gjøre i mitt tilfelle.

Holdt på fram til uke 17. Nå er jeg 19+5 og er begynt å bli sliten igjen. Men tror det har en del med tanke kjør og stress å gjøre i mitt tilfelle.

Joa det kan sikkert være sammenheng her med stress i forhold til oppussing hjemme og mye å gjøre på jobb.. Men trodde virkelig ting skulle bli enklere i disse ukene vi nå er i :(
Tankekjør er ikke noe godt for kropp da :/ Håper det letter for deg fort slik at du føler deg bedre... <3

Joa det kan sikkert være sammenheng her med stress i forhold til oppussing hjemme og mye å gjøre på jobb.. Men trodde virkelig ting skulle bli enklere i disse ukene vi nå er i :(
Tankekjør er ikke noe godt for kropp da :/ Håper det letter for deg fort slik at du føler deg bedre... <3
Har omsider akseptert at dette er et utfordrende svangerskap ;) det letter heldigvis mye :)

Har omsider akseptert at dette er et utfordrende svangerskap ;) det letter heldigvis mye :)

Det er jo bra du har funnet en "løsning" som hjelper deg da :)

Må syte litt fordi jeg er syk. Igjen. Nå er det forkjølelse og sår hals, null smaksløker og null luktesans. Seriøst. Hvorfor måtte virus ta fra oss smaksløkene.... Det er nesten det værste.

Back
Topp