Jeg også...Nå ble jeg trøtt kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også...Nå ble jeg trøtt kjenner jeg
Åh, så kjedelig ...Han kom med is.
Skuffa![]()
Åh. Sånn sett. Men du kjenner jo de voksne. Noen iallefall. dette kommer til å gå braDet har mest med at det er barnebursdag. Har ikke barn selv, alle de andre er barn, eventuelt noen foreldre til barna. Jeg er der fordi jeg fadder til det ene barnet, samt at samboer står for underholdningen i den ene bursdagen. I den andre skal jeg bare innom for å hilse på og spise litt kake.
Vet ikke helt, føler vel at jeg ikke passer så godt inn blant alle barna, hehe. Hadde nok vært enklere om jeg hadde hatt barn selv, da ville det vært naturlig å ta med barnet.![]()
Ja. Nestsjef der. Så er mye frem og tilbake om dagene i butikkenÅja,da har hun vel litt å gjøre![]()
Åh. Sånn sett. Men du kjenner jo de voksne. Noen iallefall. dette kommer til å gå bra![]()
God natt og sov godtGod natt damer![]()
Ikke det du ville ha?Fanken, det ble is![]()
Godt den er detDen er nede nå da, hun svetter en god del i søvne
Skal du legge deg?Jeg også...
Vet jo aldri om disse mennene mener dessert som kan spises eller ikke når de snakker om at man skal få dessert etter middagIkke det du ville ha?
He he du ville ha den andre desserten du daVet jo aldri om disse mennene mener dessert som kan spises eller ikke når de snakker om at man skal få dessert etter middag![]()
Hadde ikke hatt så veldig mye i mot det, neiHe he du ville ha den andre desserten du da![]()
Så kjedelig daGod natt fra megskulle hatt litt dessert selv, men vi har forbud
![]()
Det er verdt selv for mannenSå kjedelig da
Ikke rart hun klarer å gå så mange skritt da neiJa. Nestsjef der. Så er mye frem og tilbake om dagene i butikken![]()
JaGodt den er det
Nå så. Sitter i sengen å skal spille litt wordfeud før jeg legger hodet nedpåSkal du legge deg?