Håper legginga går fintHjemme fra jobb, spist middag og mini leker litt på gulvet. Ser han egentlig begynner å bli trøtt så blir ikke sene kvelden på han
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper legginga går fintHjemme fra jobb, spist middag og mini leker litt på gulvet. Ser han egentlig begynner å bli trøtt så blir ikke sene kvelden på han
![]()
Ukeshandling er smartDa har jeg ukeshandlet over nettet. Blir spennende å se om mat budsjettet går ned. Mannen handler jo etter jobb og jeg drar og med masse ting i butikken![]()
Ja synes det er veldig greitDa er det jo kjektalltid greit med ekstra penger!
Takk veldig fornøydGratulerer med plass![]()
Takk er veldig fornøydSå bra! Gratulerer med plass![]()
Søstra mi har 89.000 siden mandag. Jeg har 73.000. Så klarer nok ikke ta henneHa ha hva er målet?
Hun jobber i dagligvarebutikk som er stoor. Så blir mye gåing daEr den ene så sprek?![]()
Her er sofaen inntatt. Frøkna sovna. Og pizza i ovnen.woop woop.. Skje i kveld jenter?
Jeg stå med middagen på ovnen
Å nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet, å vente på bæresjalet mitt*HAT*
Ta deg fri med good samvittighetLigger som et dass på sofaen![]()
Gitt meg selv lov å ta en frikveld fra husmor livet![]()
Er vel vanlig at feberen stigerJa, men nå var vi på 38,5 i temp igjen så da ble det litt mer pinex og kos. Snart sengetid.
YEY jeg har mer enn degAbsoluttmen ligger fremdeles bak ene søstra mi, så hun klarer jeg ikke ta igjen
enda jeg har gått 14.898 skritt idag "p
Oj dere har ukestelling jaSøstra mi har 89.000 siden mandag. Jeg har 73.000. Så klarer nok ikke ta henne![]()
Ser denJeg laget middag og en kopp kakao til meg og sambo. Får være nok for nå. Tenker jeg tar klærne når ungene har lagt seg. Da får jeg jobbe i fred, hehe
Så braJada gjorde jo det
Grattis med vektnedgangFrilisten inneholder blåbær, appelsin, jordbær, epler +++ og en masse grønnsaker. Lider ingen nød
Masse fett i nøtter er det ikke da?
gått ned 3kg elns (Y)
God rockingRocketid
Skravles senere
Godt dere er bedreSiden jeg ikke fikk tatt husarbeid i stad skal jeg ta littkvalmen min er bedre og snuppa har ikke kastet opp på 4 1/2 time sånn ca lover bra. Nå er hun full av energi og hopper i sengen
![]()
Når vi ikke har bil er det vanskelig så den siden gjorde det lettere for ossUkeshandling er smart![]()