Jeg tror jeg skal kjøpe ski når de kommer på tilbud etter sesongenJa vi har 5 min bort til fantastiske løyper her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg skal kjøpe ski når de kommer på tilbud etter sesongenJa vi har 5 min bort til fantastiske løyper her også
Godt det ikke varte lengeStakkar lille J våknet hylende av mageknipe![]()
Heldigvis vart den ikke så lenge. Jeg har gått å bært, og sunget![]()
Krysser fingreneJa, derfor øyner jeg et håp hver gang det smelter litt snø, men det kommer jo like raskt tilbake
Jaja, trøster meg med at vondtene, oppkastet og alt blodet blir bedre om noen mnd![]()
Var det ekstra tilbud denne uka da?Klart det. De koster jo 900 til vanlig på outlet
Stakkars litenStakkar lille J våknet hylende av mageknipe![]()
Uff da stakkarsStakkar lille J våknet hylende av mageknipe
Er endel tilbud på nett nåJeg tror jeg skal kjøpe ski når de kommer på tilbud etter sesongen
Ja det er detVar det ekstra tilbud denne uka da?
Hvor da? Er ikke inne i skiverden i det hele tatt. Aner ikke hva som er braEr endel tilbud på nett nå
Tenker du på denne?Jeg leter etter den tråden der jeg spurte om hvilken nettbutikk dere handlet i sist.. Eller var det tråden som het noe med "hva ønsker dere å vinne..." men jeg finner dem ikke.
Klarer dere å finne dem?
Skal bruke tipsene til å lete etter nye topp 100 premier![]()
Mener jeg har sett xxl har hvertfallHvor da? Er ikke inne i skiverden i det hele tatt. Aner ikke hva som er bra
Må inn å titteMener jeg har sett xxl har hvertfall
JaaGodt det ikke varte lenge![]()
Stakkars litengodt det ikke varte lenge
![]()
HeldigvisUff da stakkars
Hehe, hva gjør vi ikke for disse barna våreKrysser fingrene![]()
Har bank i bordet ikke kastet opp. Hadde hyperemesis med N så var jo forberedt på det. Er bekkenløsning, trøtthet og isjias. Gleder meg til å kutte ut sprøytene aller mestskal kutte ut i uke 36 så straks 13 uker igjen
fått en del blodårer på magen så vanskelig å ikke treffe noen x)
Hadde aldri gjort det for megHehe, hva gjør vi ikke for disse barna våre![]()