Skravletråd februar!

Ja, derfor øyner jeg et håp hver gang det smelter litt snø, men det kommer jo like raskt tilbake :p

Jaja, trøster meg med at vondtene, oppkastet og alt blodet blir bedre om noen mnd :)
Krysser fingrene :)
Har bank i bordet ikke kastet opp. Hadde hyperemesis med N så var jo forberedt på det. Er bekkenløsning, trøtthet og isjias. Gleder meg til å kutte ut sprøytene aller mest :) skal kutte ut i uke 36 så straks 13 uker igjen :p fått en del blodårer på magen så vanskelig å ikke treffe noen x)

Jeg leter etter den tråden der jeg spurte om hvilken nettbutikk dere handlet i sist.. Eller var det tråden som het noe med "hva ønsker dere å vinne..." men jeg finner dem ikke.
Klarer dere å finne dem?
Skal bruke tipsene til å lete etter nye topp 100 premier :P

Krysser fingrene :)
Har bank i bordet ikke kastet opp. Hadde hyperemesis med N så var jo forberedt på det. Er bekkenløsning, trøtthet og isjias. Gleder meg til å kutte ut sprøytene aller mest :) skal kutte ut i uke 36 så straks 13 uker igjen :p fått en del blodårer på magen så vanskelig å ikke treffe noen x)
Hehe, hva gjør vi ikke for disse barna våre :)

Planlegger kjøkken og bad. Innredning. Ikke like enkelt med 2 meninger altså, også er vi jo så forskjellige jeg og gubben :p

Litt av en søndag :P hehe
Siste dagen i permisjonen. I morgen er det tilbake på jobb :D

Hvert produktiv i dag også.. Fått lagt ut litt ting til salgs :D

Back
Topp