Skravletråd

Huff da! God bedring til de små og håper du får slappet litt av i helgen!
Takk for det :) kanskje biola hjelper? (Til eldste). Er dåp på søndag så nok å gjøre nå. Bare å henge i! Sovnet 10 min med hodet på siden av vognbagen da jeg skulle legge vesla istad :p hjalp litt det.

Uff stakar, det hørtes ikke noe kjekt ut! Håper resten av dagen blir bra :)
Takk for det :) nei, det var noe griseri. Burde skjønt at det kom da for jeg har hatt det i 3 uker :o

Litt god middag og avlastning kan hjelpe kjenner jeg. Men er jo dåp snart... så har litt høyt blodtrykk tror jeg ;)

Takk for det :) kanskje biola hjelper? (Til eldste). Er dåp på søndag så nok å gjøre nå. Bare å henge i! Sovnet 10 min med hodet på siden av vognbagen da jeg skulle legge vesla istad :p hjalp litt det.
Huff ja, håp om søvn etter helgen da kanskje? Lykke til med dåp :D

Jinxet det visst i sted. Turen på toget på vei tilbake ble bare hyl og skrik. Fikk i han litt pupp, men så satte han det i vrangstrupen og ble helt ute av seg.. Legg til en billettapp som slår seg vrang..

Jinxet det visst i sted. Turen på toget på vei tilbake ble bare hyl og skrik. Fikk i han litt pupp, men så satte han det i vrangstrupen og ble helt ute av seg.. Legg til en billettapp som slår seg vrang..
Høres stressende ut!

Høres stressende ut!
Vår heldigvis bare en kort tur. Mannen skulle plukke oss opp i Drammen da jeg satt på et annet tog enn vanlig med endestasjon der. Han ringer for å si han var noe forsinket så jeg gikk litt rundt, da sovnet endelig lillegutt :)

Ironisk nok viste det seg at mannen hadde glemt babysetet, så han kjørte hjem og jeg tok neste tog

Stressende! Jeg og fikk en runde med hyl og skrik istad. Han våknet i bilen og hylskrek (må være økedøgn). Hadde ingensteds å amme (full bil med vogn og bilsete), og han vil egentlig bare ligge og amme. Lekte litt med tanken om å legge meg ned på gresset foran Tinghuset og amme. Til slutt tok han heldigvis pupp, SITTENDE, på førersetet med føttene på girspaken.

Vår heldigvis bare en kort tur. Mannen skulle plukke oss opp i Drammen da jeg satt på et annet tog enn vanlig med endestasjon der. Han ringer for å si han var noe forsinket så jeg gikk litt rundt, da sovnet endelig lillegutt :)

Ironisk nok viste det seg at mannen hadde glemt babysetet, så han kjørte hjem og jeg tok neste tog
Hehe...fort gjort det.

Takk for det :) nei, det var noe griseri. Burde skjønt at det kom da for jeg har hatt det i 3 uker :o

Litt god middag og avlastning kan hjelpe kjenner jeg. Men er jo dåp snart... så har litt høyt blodtrykk tror jeg ;)

Det skjønner jeg ja, lykke til :)

Stressende! Jeg og fikk en runde med hyl og skrik istad. Han våknet i bilen og hylskrek (må være økedøgn). Hadde ingensteds å amme (full bil med vogn og bilsete), og han vil egentlig bare ligge og amme. Lekte litt med tanken om å legge meg ned på gresset foran Tinghuset og amme. Til slutt tok han heldigvis pupp, SITTENDE, på førersetet med føttene på girspaken.
Ajaj, skal ikke være enkelt nei. Så bra at han tok puppen, absolutt enklere enn å måtte ha alt til flaske P seg til enhver tid - eller legge seg på gress i februar ;)

Da har vi endelig landet på sofaen - han sovende på meg enn så lenge, skal prøve å få flyttet ham snart.

Noen spennende planer for helgen?

Da har vi endelig landet på sofaen - han sovende på meg enn så lenge, skal prøve å få flyttet ham snart.

Noen spennende planer for helgen?

Hei, her blir jeg også sovet på :) men har idol, cola og potetgull :D

hm vet ikke helt. Storebror har lyst til å gå på biblioteket så mulig vi gjør det i morgen + at vi må handle og har egentlig en del andre ærender også.
Søndag får vi besøk men så var de ikke helt i form så det er litt usikkert.. Hvis ikke de kommer tror jeg vi drøyer biblioteket til søndag, veldig greit de har oppe på søndager synes jeg! Blir ofte så mye som må trykkes inn på lørdagen...

Hva med dere ?

Hei, her blir jeg også sovet på :) men har idol, cola og potetgull :D

hm vet ikke helt. Storebror har lyst til å gå på biblioteket så mulig vi gjør det i morgen + at vi må handle og har egentlig en del andre ærender også.
Søndag får vi besøk men så var de ikke helt i form så det er litt usikkert.. Hvis ikke de kommer tror jeg vi drøyer biblioteket til søndag, veldig greit de har oppe på søndager synes jeg! Blir ofte så mye som må trykkes inn på lørdagen...

Hva med dere ?
Bibliotek høres faktisk veldig bra ut! Har vurdert å dra ned og låne noen strikkebøker:P

Lørdag kveld blir det nok MGP :D

Og på søndag blir det svømming og middag hos foreldrene mine :)

Bibliotek høres faktisk veldig bra ut! Har vurdert å dra ned og låne noen strikkebøker:P

Lørdag kveld blir det nok MGP :D

Og på søndag blir det svømming og middag hos foreldrene mine :)

Heh ja han hadde vært på biblioteket med SFO også hadde han sett at man kunne spille dataspill der hehe.. Så det ville han prøve :P
Men låner en del barnebøker! Og strikkebøker var smart :D

Høres ut som en bra helg :D må kose dere :)

Heh ja han hadde vært på biblioteket med SFO også hadde han sett at man kunne spille dataspill der hehe.. Så det ville han prøve :P
Men låner en del barnebøker! Og strikkebøker var smart :D

Høres ut som en bra helg :D må kose dere :)
Hehe, vel det er alltid en grunn til å dra til biblioteket :)

Håper bare været holder seg som det har vært denne uken!

Var så trøtt i natt, så bommet på flaska :p !! Helte ut en måleskje med mme rett på lakenet i senga. Orket ikke gjøre noe med det og da jeg våknet neste gang varjeg full av pulver selv...!
Haha jeg gjorde akkurat samme for en stund siden:P enda jeg hadde ferdig oppmålt i sånn beholder:o var så irritert at jeg ikke GADD å gjøre noe med det før dagen etter:P heldigvis var ikke mannen hjemme så jeg bare tok hans side. Hehe

Haha jeg gjorde akkurat samme for en stund siden:p enda jeg hadde ferdig oppmålt i sånn beholder:eek: var så irritert at jeg ikke GADD å gjøre noe med det før dagen etter:p heldigvis var ikke mannen hjemme så jeg bare tok hans side. Hehe
Hehe, det er jo veldig fort gjort :) vi sover ikke sammen så har hele senga for meg selv. Men vesla sover ved siden av meg da :p men det pulveret er noe klissete greier.

Back
Topp