Vereri90
Glad i forumet
:OSpår snøkaos og busstrøbbel
Burde fått tørket støv, men plutt et ikke enig..
er ikke alltid de små er enige nei. Her stekes det skinkestek som skal brukes i dåpen og vesla sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:OSpår snøkaos og busstrøbbel
Burde fått tørket støv, men plutt et ikke enig..
Dåp til helgen da eller?:O
er ikke alltid de små er enige nei. Her stekes det skinkestek som skal brukes i dåpen og vesla sover.![]()
Nei. Ikke før den 13 mars. Fryser den ferdig stekt så den bare er klar til å skjæres opp til påleggDåp til helgen da eller?
Min sovner nok oppå meg straks.. Ajaj
Hehe, artigHehehe - tror våre er ganske like der. Var veldig lite populært å dykke i dag :O
Ja veldig. strikket 3 timer på senga i natt.,..fått litt dilla nå igjenHihigøy når man får til
Jepp fin dag på ossdere da?

hihi herligSamme med minhelst bare kose seg og flyte. Han hylte første gang det var dykk!
God morgen og god onsdag![]()
God morgen ja![]()
God morgen og god onsdagher er det sol og duket for trilletur
![]()
Hehe herlig, men da ville jeg nok heller sovetJa veldig. strikket 3 timer på senga i natt.,..fått litt dilla nå igjen
Mhm det var den.
Jeg og snuppa var på svømming og shopping.
Ellers rolig ettermiddag her hjemme. Bakte fylte horn med O.J.Rekord mye pølser i denne gangen...han elsker det![]()
God morgen
Trøt?
God morgenGod morgenzzzzz.....
![]()
Ja ok, veldig lurt det da. Man har vel stort sett så mye å huske på da, at alt som er klart er gull!Nei. Ikke før den 13 mars. Fryser den ferdig stekt så den bare er klar til å skjæres opp til pålegg![]()
God morgen![]()
Er blanding. Litt sjokka, gråter akkurat idet han kommer opp, men tar 5sek maks før alt er greit igjenHehe, artigGråter han eller bare utilpass?
Ja. Regner med det er nok av andre ting å gjøre dagene før dåpenJa ok, veldig lurt det da. Man har vel stort sett så mye å huske på da, at alt som er klart er gull!![]()