Ja, det er veldig populærtSvømmehall er nok stas det også![]()
Da kan jo lillesøster være med også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er veldig populærtSvømmehall er nok stas det også![]()
God ettermiddagGod dagda har jeg vært på Skoda en tur igjen. Så håper jeg de fikser det
Såå typisk?!Arg er det ikke typisk. Mini pleier alltid å våkne på slaget 1.5 time etter han sovner for lur på dagtid. Idag når jeg må handle før jeg går på jobb og gubben omsider kommer hjem med bilen slik jeg får handlet så sover mini lenge og ikke tegn på å våkne. Godt han sover men spørs om jeg rekker å handle før gubben må ut igjen for å lufte hund før jeg drar på jobb
Så søt den varWeee! Baby sover! Å jeg har nettshoppa litt![]()
Hoho denne kjolen er på vei i posten
Vis vedlegget 162966
![]()
![]()
Jepp glad jeg har valgt riksenSkjønner den. Viktig at de tar det på alvor og følger meg. Tenker de at du kan være lengre på vei i forhold til hvor stor han er da? Når ble datteren din født i forhold til termin da?
Roet seg ned på vei til sykehuset og nå kommer det bare som normale kynnere inne mellom. Det er jo helt normaltHåper det har gitt seg?![]()
Er vel sånn det er i kommunen.Rart at det ikke blir gjort noe med så mange klager da:/
De kommer vel snartVenter på vår og sommerklær![]()
Så bra du ble fornøyd med valgetJepp glad jeg har valgt riksenjepp han veide 500 gram 21+4 så og 400 gram 20+4 så de tenker det
på termin for hun hadde ikke mye foster fett til å være født en uke før termin. Men oul termin er jo bare en pekepinn
![]()
Er vel ofte det.Er vel sånn det er i kommunen.![]()
Gleder megDe kommer vel snart
De er jo mer eksperter derSå bra du ble fornøyd med valget
Ja, oul trenger ikke stemme helt.
Synd i grunnEr vel ofte det.
Så bra!Er mye bedre i dag
Gikk det bra?Jeg er en tann fattigere..
Inn igjen 15 mars og fjerne en yil
Hihi, håper dere ble enige der ogsåSmart! Blir forhåpentligvis enig til slutt. La oss enig i går iallefallmen nå er vi på vei for å tegne kjøkken,spørs hvordan det går
![]()
Vi ble så enige at nå er kjøkken bestilt og betalt !! Bare resten igjen. ..He he ja er jo det
HuffGjør fryktelig vondt akkurat nå
Paracet hjalp ikke stort
Da sender jeg deg en kjempe god Daim - klem ♡ (på motsatt side av der du har fjernet tanna )Jaaa det hjelper nok![]()
Krysser fingreSmertestillende inntatt, håper de hjelper..