Fullmåne!

SnartMorTilTo!

Forelsket i forumet
Noen som har trua på at dette kan være med på å sette igang fødsel? :) jordmoren min mener det er ekstra stor pågang på fødestuene dagene rundt fullmånetider. Spennende å se om det er noen i gruppa vår som blir påvirket av dette! :D jeg krysser fingrene for meg selv iallefall :p
 
Med første var me 5 stk som føda ca samtidig, 3 jordmødre på nattevakt. Fullmåne :) Ho kom 37+6
Om det faktisk betyr noko, er heller usikkert, men jordmor virka overbevist ;)
 
Med første var me 5 stk som føda ca samtidig, 3 jordmødre på nattevakt. Fullmåne :) Ho kom 37+6
Om det faktisk betyr noko, er heller usikkert, men jordmor virka overbevist ;)
Å herre guud, det hørtes ut som en hektisk vakt for damene på jobb! :D merkelige greier! Jeg velger å tro det kanskje ligger noe i det altså.. Det er jo bevist at månen påvirker både dyr og plantelivet på en eller annen måte, så hvorfor ikke mennesker også? Pluss at vannet på jorden reagerer med fullmånen også, og når man går gravid, holder kroppen naturlig på mere vann enn ellers, så kanskje det er der det ligger? Uansett om det ligger noe i det eller ikke synes jeg det er litt spennende jeg da ^^, *nerd* <3
 
Hehe ja, veldig stressa jordmødre :) Eg fekk vertfall inntrykk av at det var heilt vanleg rundt fullmåne, og jordmora virka som om ho var forberedt på kaos før ho gjekk på vakt :)
Kryssar fingrane for deg :D
 
Å:)! Når har du termin dato? ?
Termin 2.mars :)
Men gått med rier av og på ca en uke nå uten at det har hatt noe særlig stor effekt, annet enn å slite meg ut litt :p ca 3cm åpning da jeg var hos jordmor på fredag, så strippa hun, men har ikke merket noe forskjell egentlig, annet enn at det kanskje gjør litt mer vondt i "høna" enn det gjorde fra før :p
 
Idag lever jeg i full tro på att fullmåne kan ha en virkning på fødsel, enda 12 dager igjen til termin men lever i håpet om att han komme nå tiltross for att hode også er festet! :p hoho.. (somregel tror jeg ikke på slikt)
 
Idag lever jeg i full tro på att fullmåne kan ha en virkning på fødsel, enda 12 dager igjen til termin men lever i håpet om att han komme nå tiltross for att hode også er festet! :p hoho.. (somregel tror jeg ikke på slikt)
12 dager er innfor synes jeg altså! Hvis hodet er festet er det jo et godt tegn på at man er good to go :D krysser fingre og tær og alt som er for deg ^^,
 
He he ja:) for bebis del, men for min del kan jeg godt føde nå!
Føler med deg ass! Siste innspurt er helt klart den tyngste delen av svangerskapet! Man er så lei og ferdig, dårlig søvn, vondt å gå, halsbrann og generelt bare sliten :p pluss at man kan liksom SE finishen rett der borte og man gleder seg så sykt til å få se, holde og kose på det lille vidunderet som man har gått og bært på så lenge! Jeg ER så utålmodig jeg nå xD det er helt fryktelig :p
 
Back
Topp