Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligVi skulle egentlig møte ei venninne og barna hennes i dag men har ikke hørt noe mer så da utgår det vel
Mhm kunne hvertfall svart at det ikke passet likevelSå kjedelig![]()
Klarer du det så er jeg mektig imponert!!Forhåpentligvis.
Altså.. på bursdager, så tar jeg kake om alle spiser kake. Er ikke nazi på det. Men brus er totalt utelukka. Og godteri og sånt ellers også
Godt å høre KenguSå deilig da
Sovet bedre enn på lenge
Spennende med mus daHver sin form for underholdning.
Mannen tok med seg guttene, dvs vår sønn og mannens lillebror på åtte, ut for å se på musa.
Vi har nemlig mus i varmkomposten. Det skal man slett ikke ha. Men det har vi. Og nå er den altså likegodt underholdning..
TakkGratulerer med 7 mnd egen til lille j
Det er kjedelig når folk ikke kan gi beskjed:/Vi skulle egentlig møte ei venninne og barna hennes i dag men har ikke hørt noe mer så da utgår det vel
Haha, jippi!Da er de to eldste ferdig med å tømme lekekassen i stuen utover gulvet og her begynt i tredje etasje![]()
Gratulerer med svennebrevGod dag dere
I går fikk jeg utdelt svennebrev og hadde en travel dag.
I dag har jeg vært ute med tuppa som fikk seg ski i går. Hun holdt ikke ut så lenge da,før hun ble lei av å falle, men var ved godt mot![]()
Å gi beskjed hadde vært noe ... Jeg hater virkelig når folk bare uteblirVi skulle egentlig møte ei venninne og barna hennes i dag men har ikke hørt noe mer så da utgår det vel
Stemmer, jeg visste jo egentlig detHan er it konsulent
Haha, så herlig!En ting som er sikkert, når man er mamma må man være flink til å "dikte" sanger og nye vers
Har laget et fjerde vers på Ollebolle-sangen og frøkna ville absolutt ha en sang om en sommerfugl som ligner et hjerteHaha, så herlig!
Jeg slipper heldigvis å dikte for det blir rabalder om jeg ikke har riktig tekst![]()
Ikke så veldigHaha, jippi!
Håper de er flinke til å rydde også![]()
HahaJa vi har nydelig Vær så nå diskuterer jeg med lillebror om hva vi skal gjøre Haha
Vi er nemlig ikke helt enige om hva vi skal gjøre nå![]()
God ettermiddagGod dag dere
I går fikk jeg utdelt svennebrev og hadde en travel dag.
I dag har jeg vært ute med tuppa som fikk seg ski i går. Hun holdt ikke ut så lenge da,før hun ble lei av å falle, men var ved godt mot![]()