Skravletråd februar!

For resten av livet?
Forhåpentligvis.

Altså.. på bursdager, så tar jeg kake om alle spiser kake. Er ikke nazi på det. Men brus er totalt utelukka. Og godteri og sånt ellers også

Jøss det var drastisk
Jeg er så dårlig på å begrense meg. Derfor. Men så har jeg farris bris istedenfor brus. Har bestilt kullsyremaskin nå, da det er dyrt med bris på vårt forbruk.

Jeg vil og må ned i vekt. Jeg går ikke lett ned heller. Og det kommer til et pukkt hvor alt bare smaker sukker uansett når jeg har gått en viss tid uten :)

Hver sin form for underholdning.

Mannen tok med seg guttene, dvs vår sønn og mannens lillebror på åtte, ut for å se på musa.

Vi har nemlig mus i varmkomposten. Det skal man slett ikke ha. Men det har vi. Og nå er den altså likegodt underholdning..

Hver sin form for underholdning.

Mannen tok med seg guttene, dvs vår sønn og mannens lillebror på åtte, ut for å se på musa.

Vi har nemlig mus i varmkomposten. Det skal man slett ikke ha. Men det har vi. Og nå er den altså likegodt underholdning..
He he lett å underholde de barna da

Da er de to eldste ferdig med å tømme lekekassen i stuen utover gulvet og her begynt i tredje etasje :P

Haha! Bare elsker du ikke når de gjør det?

Noen ganger må jeg avbryte midt under ammingen for å sjekke at brystvorten faktisk sitter fast!! Haha.. :D :P
I dag er jeg så sår at bare litt kald luft SP kjenner jeg det lol. Ganske sikker han ville spise puppen min innen han er ferdig å amme:)))

Back
Topp