Forhåpentligvis.For resten av livet?
Altså.. på bursdager, så tar jeg kake om alle spiser kake. Er ikke nazi på det. Men brus er totalt utelukka. Og godteri og sånt ellers også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forhåpentligvis.For resten av livet?
Så deilig daSovet perfektbarna vekket meg ikke før 0745!
Du da?![]()
Hva jobber han som?Det må han nok
Jøss det var drastiskForhåpentligvis.
Altså.. på bursdager, så tar jeg kake om alle spiser kake. Er ikke nazi på det. Men brus er totalt utelukka. Og godteri og sånt ellers også
Er it konsulentHva jobber han som?
Jeg er så dårlig på å begrense meg. Derfor. Men så har jeg farris bris istedenfor brus. Har bestilt kullsyremaskin nå, da det er dyrt med bris på vårt forbruk.Jøss det var drastisk
Ah. Visste ikke de jobba nattEr it konsulent
Jaagodt du fikk hvilt deg litt ut også da
det trenger du nok
![]()
De må det om noe er galt; )Ah. Visste ikke de jobba natt
He he lett å underholde de barna daHver sin form for underholdning.
Mannen tok med seg guttene, dvs vår sønn og mannens lillebror på åtte, ut for å se på musa.
Vi har nemlig mus i varmkomposten. Det skal man slett ikke ha. Men det har vi. Og nå er den altså likegodt underholdning..
Bortsett fra at hun ikke ville vise seg.He he lett å underholde de barna da
Det var da dårligBortsett fra at hun ikke ville vise seg.
Ikke sant? Frekk musDet var da dårlig
Den må oppdras synes jegIkke sant? Frekk mus
I dag er jeg så sår at bare litt kald luft SP kjenner jeg det lol. Ganske sikker han ville spise puppen min innen han er ferdig å ammeHaha! Bare elsker du ikke når de gjør det?
Noen ganger må jeg avbryte midt under ammingen for å sjekke at brystvorten faktisk sitter fast!! Haha..![]()
![]()
Hva jobber han med?Mannen jobbet til 5 i natt, er vel en stund til han våkner..
Kos er seg de daDa er de to eldste ferdig med å tømme lekekassen i stuen utover gulvet og her begynt i tredje etasje![]()