Da starter prøving med nr 2 :D

Jeg har allerede to tette. Fikk ei i juli 13 og ei i desember 14. Ble gravid da første var 8 måneder. Vi skal ikke ha flere. Lykke til alle sammen:D
 
Går på første kur med letrozol,så venter spent på el:)
 
Jeg ble uplanlagt gravid rett før gutten fylte året. Litt overrasket, men jeg tålte jo ikke prevensjon så vi visste jo hvilken sjanse vi tok :)
 
Gratulere så masse til dere som har fått en ny liten spire ❤

Vi har lenge planlagt å begynne prøvingen rundt juli. Jeg er 100% student frem til våren og hadde ikke permisjon sist, og er fast bestemt på å ha det neste gang! Jeg har fått fast jobb (lærer), så nå skal jeg fullfør utdanninga og jobbe meg opp rett til foreldrepenger ☺
Jeg har blitt veldig verpesyk i det siste, så gleder meg masse til å prøve på nytt

Lykke til alle andre som prøver/skal prøve snart ❤
 
Gratulere så masse til dere som har fått en ny liten spire ❤

Vi har lenge planlagt å begynne prøvingen rundt juli. Jeg er 100% student frem til våren og hadde ikke permisjon sist, og er fast bestemt på å ha det neste gang! Jeg har fått fast jobb (lærer), så nå skal jeg fullfør utdanninga og jobbe meg opp rett til foreldrepenger ☺
Jeg har blitt veldig verpesyk i det siste, så gleder meg masse til å prøve på nytt

Lykke til alle andre som prøver/skal prøve snart ❤
Så spennende:). Håper det går fort for dere å bli gravid med nestemann :). Her venter vi nr 2 i juli, blir spennende
 
Nå er jeg 4 dager på overtid.. Tror i utgangspunktet ikke at jeg er gravid nå, men man blir jo smårar av dette.. :p Vi hadde planlagt å komme oss over desember 2016. Da bør jeg ikke bli gravid før tidligst neste mnd.. :p
 
Her ser det ut som lisja skal bli storesøster, testet positivt i dag❤️
 
Back
Topp