Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han griper ikke etter ting helt ennå, men kan ta imot og holde litt. Derimot skal ALT smakes på, absolutt altHer har hun begynt å interessere seg for å holde (ikke golfe som mobilen min ville si) leker selv og putte i munnen, det er ganske nyttmen må være i det rette humøret
![]()
Hei hei![]()
Så spennende med prøvetime - måtte dere ha det veldig gøyhåper du blir fornøyd!
Her opplever jeg akkurat samme greia! Ham har pleid å sove 5-6 timer i strekk ; nå går det 3/4 til første gangen han våkner, så har andre time.. Slitsomt
Hvilken Samsung r det /hva skjer? Bestevenninnen min spiser med sin s6 :O
Hei! Oi så spennende, håper du blir fornøydMå kose dere!
Det er det samme her.. før sov hun 6-7t sammenhengende, men så ble hun syk og etter det har det vært ofte! Trodde det var pga sykdommen at hun måtte spise seg opp igjen for hun spiste lite da hun var syk.. men nå har hun jo vært frisk i en uke?!? I natt var det halv 11, halv 1, halv 3, halv 5, halv 6, halv 7, halv 8 ... da sto jeg opp og hun sover nå da.. blir litt sprø av det, lite sammenhengende søvn![]()
Et rask spørsmål dere! Sitter med søknaden nå nemlig. Når jeg søker barnehageplass, og gutten min er født 15.10. Kan jeg be om oppstart 01.11 eller må jeg be om oppstart den mnd han er født, altså 01.10? (Med tanke på rett på barnehageplass)?
Hun jeg snakket med på bhg vi ønsket plass så sa hun at man kunne betale for plassen eller at man kunne få en ordning på det. Ring den bhg du har søkt på å spør dem. De var veldig villig til å hjelpe når jeg ringte ihvertfallOk, men hvs med etter?![]()
Hun jeg snakket med på bhg vi ønsket plass så sa hun at man kunne betale for plassen eller at man kunne få en ordning på det. Ring den bhg du har søkt på å spør dem. De var veldig villig til å hjelpe når jeg ringte ihvertfall![]()
Spiser med telefonen... Fine autocorr..Ja blir spennendegleder meg!
Huff ja tar på når søvnen ikke blir like god . I natt har deg vært bedre.
Samsung alpha. Den bare hengte seg opp når jeg skulle ta bilder. Og tilslutte skrudde seg av når som helst. 2 ganger på rep. Nå har de vist klart dethar funket til nå
hehe spiser hun med telefonen
skjønte hva du mente da.
Hei og god morgenGod morgen og god lørdag![]()
Har faktisk sist relativt greit, tatt i betraktning at vi la oss kl 3 i natt
Håpet dette har sovet godt!
Ja ikke sant! Høres ut som vi har det ganske liktJa samme her men jeg må hjelpe henne litt når hun skal få inn puppen og flytte på oss når hun skal ha den andre osv så jeg våkner jo littså hvis hun spiser veldig ofte blir jeg ganske trøtt, men det går sånn akkurat hehe
![]()
Blir bedre etterhvert jaEr jo kos å ha henne i senga da <3
Skal sies at gubben kom hjem 00.15, trengte stårt en dusj - pratet om turen og så så vi resten av en episode av Once Upon som vi hadde startet på på tirsdagenHei og god morgen![]()
Kl 3 faktisk! Nattmennesker![]()
Vi har sovet som vanligmat kl 1.30, 4.30, 6.00 og 7.45
blitt faste tidspunkt dette nå
![]()
Planer i dag?
Har gitt opp å se serier og filmer herSkal sies at gubben kom hjem 00.15, trengte stårt en dusj - pratet om turen og så så vi resten av en episode av Once Upon som vi hadde startet på på tirsdagenda rakk det å bli Sent uten at vi tenkte så mye på det
Ingen planer egentlig - dere?
Det snør![]()
Nei, det tar sin tid - blir likevel en episode om kvelden, når lille enten sover eller dupper av ved puppenHar gitt opp å se serier og filmer herfår aldri sett ferdig uansett
![]()
Her blåser det som bare juling, så det blir nok innedagsambo skal på bursdagsfest i kveld
![]()
Varte ikke lenge
Ja, får jo sett litt TV no og daNei, det tar sin tid - blir likevel en episode om kvelden, når lille enten sover eller dupper av ved puppen![]()
Koselig med bursdagsfest - men enda greiere når de små er så store at de kan overnatte hos besteforeldre og vi kan bli med![]()
Ikke sant!Ja, får jo sett litt TV no og da![]()
Gleder meg til å ut på byen en tur igjen![]()