Den heter ContrabandHvilken film?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den heter ContrabandHvilken film?
Ingenting trening som hjelper deg heller?Blir aldri bra heller jeg.![]()
Det var min tanke ogsåBlir litt ekskludering av noen synes jeg
Detektiv quiz tror jeg det hetHvilket spiller dere?
Bare bassengtrening men det kan jeg jo uansett ikkeIngenting trening som hjelper deg heller?
Den har jeg ikke hørt omDen heter Contraband
God kveldGod kveld![]()
Det synes jeg egentlig ikke noe om. Enten vinner den som har foreldre som bruker mest penger, eller den som har forelsre som er best på å sy, uansett ikke ungenes fortjeneste, stort sett?Her vinner de med best kostyme som regel en person
Vurdert å si ifra?Det var min tanke også
JaGod kveld
Hatt fin dag på jobb
Ah. Barnespill?Detektiv quiz tror jeg det het
Hvorfor kan du ikke det?Bare bassengtrening men det kan jeg jo uansett ikke
God kveld. Har du det bra?God kveld![]()
Nja fikk høre det i dag så jeg tenkte å vente å se om det kom noe skriv førstVurdert å si ifra?
Ikke jeg hellerDen har jeg ikke hørt om
De har på kreative kostymer også tror jegDet synes jeg egentlig ikke noe om. Enten vinner den som har foreldre som bruker mest penger, eller den som har forelsre som er best på å sy, uansett ikke ungenes fortjeneste, stort sett?
Da synes jeg premiering på skuespill/dramatisering/kreativt innslag på et tema er bedre? Sosialt og inkluderernde, samarbeid i klassen og sånn der.
Selv om det betyr at de ikke får kle seg ut som de vil. Og at min i år kledde seg som han gjør i bursdag.
Hva handler den om?Ikke jeg heller
Samboeren som fant den
Ah. Sånn sett.Nja fikk høre det i dag så jeg tenkte å vente å se om det kom noe skriv først