Skravletråd

Okei takker for tips. Skal sjekke opp i de to.
Ja, Strømstad er det vel noe sikkert ja...:) Begynner seriøst å mimre med engang jeg hører Strømstad.. Det er så kos der, spesielt om sommeren:D Elsk<3

Så koselig:) Her reiser vi ikke hjemover før 21 april...men får jo masse besøk her nå til dåpen av familie:)
Ja, de har spa på Strømstad badanstalt
http://www.stromstad-bad.se/Spa.aspx
Var med jobben der for et par år siden og synes det var kjempebra:)
Ja, er skikkelig koselig i Strømstad!

Dåp ja! Når skulle dere ha det?

Ja det skjønner jeg godt! Så mye amming det er om natta her føler jeg at jeg kun har ett valg, og det er å ha henne ved siden av meg i senga med puppen lett tilgjengelig. Ellers hadde jeg nok ikke sovet mye i løpet av natta. Blir litt trøtt av å halvsove mesteparten av natta ja! Føler meg mildt sagt fjern :D og gjør de rareste ting. Hehe! Jaja, det blir jo bedre etterhvert :)

Ja samme her men jeg må hjelpe henne litt når hun skal få inn puppen og flytte på oss når hun skal ha den andre osv så jeg våkner jo litt :P så hvis hun spiser veldig ofte blir jeg ganske trøtt, men det går sånn akkurat hehe :)
Blir bedre etterhvert ja :D Er jo kos å ha henne i senga da <3

Ja samme her men jeg må hjelpe henne litt når hun skal få inn puppen og flytte på oss når hun skal ha den andre osv så jeg våkner jo litt :P så hvis hun spiser veldig ofte blir jeg ganske trøtt, men det går sånn akkurat hehe :)
Blir bedre etterhvert ja :D Er jo kos å ha henne i senga da <3
Flytter meg også rundt ham - og så registerer jeg puppingen på mobil, så blir fristet til å sjekke hva som skjer i verden :P våkner ordentlig av det..

Dagens utfordring: steke pannekaker med en i babygymmen som kjeder seg - og en pusekatt som er over snittet interessert i det som skjer på kjøkkenet :P

Flytter meg også rundt ham - og så registerer jeg puppingen på mobil, så blir fristet til å sjekke hva som skjer i verden :P våkner ordentlig av det..

Hehe uff det må du ikke gjøre på natten da :P tøysekopp :D

hender vi tar samme puppen ett par ganger på rad hvis jeg er skikkelig trøtt og ikke orker flytte på oss.. Virker ikke som hun er så innmari sulten, er mest det å bli koblet på og få en slurk. Litt kos kanskje, og sjekke at mamma er der..

Dagens utfordring: steke pannekaker med en i babygymmen som kjeder seg - og en pusekatt som er over snittet interessert i det som skjer på kjøkkenet :P

Hehe hørtes ikke så lett ut nei :P
Syns egentlig vippestol er veldig greit når jeg lager middag, da sitter hun og titter på hva jeg gjør :P

Et rask spørsmål dere! Sitter med søknaden nå nemlig. Når jeg søker barnehageplass, og gutten min er født 15.10. Kan jeg be om oppstart 01.11 eller må jeg be om oppstart den mnd han er født, altså 01.10? (Med tanke på rett på barnehageplass)?

Et rask spørsmål dere! Sitter med søknaden nå nemlig. Når jeg søker barnehageplass, og gutten min er født 15.10. Kan jeg be om oppstart 01.11 eller må jeg be om oppstart den mnd han er født, altså 01.10? (Med tanke på rett på barnehageplass)?
Mener du kan søke før - noen tar inn når de er 9mnd gamle. Kommer vel an på barnehagen

Hehe uff det må du ikke gjøre på natten da :P tøysekopp :D

hender vi tar samme puppen ett par ganger på rad hvis jeg er skikkelig trøtt og ikke orker flytte på oss.. Virker ikke som hun er så innmari sulten, er mest det å bli koblet på og få en slurk. Litt kos kanskje, og sjekke at mamma er der..
Vår det med dårlige vaner, da.. :P

Min er matvrak - drikker gjerne i 8-10 min av hvert for han snorker videre :P

Hehe hørtes ikke så lett ut nei :P
Syns egentlig vippestol er veldig greit når jeg lager middag, da sitter hun og titter på hva jeg gjør :P
Høres veldig praktisk ut! Har tenkt på det, men har newbornsetet til Stokke allerde. Blir vel litt samme effekt?

Det kommer an på hvor du bor, her må man søke om plass i august, sept eller okt for å være med i hovedopptaket. (Så vi kan ikke søke 1.11, eller vi KAN men det er ikke så lurt...)

Høres veldig praktisk ut! Har tenkt på det, men har newbornsetet til Stokke allerde. Blir vel litt samme effekt?
Det kan godt være ja! Den har ikke vi da :) du får ta med tripp trappen på kjøkkenet :P hehe

Det kan godt være ja! Den har ikke vi da :) du får ta med tripp trappen på kjøkkenet :P hehe
Den er så godt som på kjøkkenet, kan flytte den inn. Men når han først er litt irritabel, så liker han ikke å sitte der. Hjalp å ta vekk overhenget på babygymmen

Vår det med dårlige vaner, da.. :P

Min er matvrak - drikker gjerne i 8-10 min av hvert for han snorker videre :P
Hun ligger stort sett og spiser hele kvelden da, sover og spiser og koser seg hehe.. :P ikke noe alenetid på kvelden ennå her i gården nei :D

Den er så godt som på kjøkkenet, kan flytte den inn. Men når han først er litt irritabel, så liker han ikke å sitte der. Hjalp å ta vekk overhenget på babygymmen
Her har hun begynt å interessere seg for å holde (ikke golfe som mobilen min ville si) leker selv og putte i munnen, det er ganske nytt :D men må være i det rette humøret :)

Back
Topp