Tilbudstråd

Anbefaler å kjøpe vognpose fra Bugaboo også.

De uorginale passer ikke med lengden på selene etterhvert. Min vennindes voksipose klemmer mer fordi den er så tykk.

Vi har den på vedlagte bilde i sort. En litt tynnere fleece del til overganger og en med dun til minusgrader. Alt i samme posen. Kjempe fornøyd. Vis vedlegget 151438


Eeeelske posen til bugaboo!!!
 
Av alle steder å finne parfyme på.
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1450633719.269585.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1450633719.269585.jpg
    160,3 KB · Visninger: 30
3 for 2 på bh, truser og strømpebukser på Lindex :)
 
30% på alle nyheter på nettbutikken til Polarn O. Pyret i dag :)
 
"Nattejakt" på lekmer.no fra klokken 20:00-08:00 ^^, det er over 200 supertilbudsvarer og lagerutsalg :)

Det er masse fint der til barn i alle aldere, og alt fra leker til klær :)
 
I morgen er det 25% på hele butikken på Barnas Hus :D
Da blir det å kjøpe de siste tingene vi mangler i morgen :) Passet utmerket at mailen med dette tilbudet kom, da jeg allerede skal møte en veninne på sandvika storsenter i morgen :-D Dog litt irriterende at vi handlet på BH for 4000 kr for to uker siden, til tross for at jeg egentlig gikk å ventet på at de skulle kjøre en sånn her dag :p Jaja, ikke noe å gjøre med det;)
 
Da blir det å kjøpe de siste tingene vi mangler i morgen :) Passet utmerket at mailen med dette tilbudet kom, da jeg allerede skal møte en veninne på sandvika storsenter i morgen :-D Dog litt irriterende at vi handlet på BH for 4000 kr for to uker siden, til tross for at jeg egentlig gikk å ventet på at de skulle kjøre en sånn her dag :p Jaja, ikke noe å gjøre med det;)
Sånn er det innimellom :p Dog er det vel alltid noe som mangler, hehe!
 
Føler liksom jeg har kjøpt alt jeg trenger, men så vet jeg jo ikke hva jeg trenger... Men prøver motstå fristelsen å kjøpe mer :happy:
Får heller shoppe om jeg ser han trenger det etterhvert.
 
Føler liksom jeg har kjøpt alt jeg trenger, men så vet jeg jo ikke hva jeg trenger... Men prøver motstå fristelsen å kjøpe mer :happy:
Får heller shoppe om jeg ser han trenger det etterhvert.
Samme her :) har handlet sykt mye :p funnet sånne lister over hva man trenger og kjøpt alt :p helt sikkert veldig unødvendig.
 
Back
Topp