Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du fornøyd med bladet? Har vurdert det selv nemlig ☺Jeg abonnerer på foreldre og barn magasinet, og meldte meg nylig inn i foreldre+ som de nettopp har lansert. Her er det gode fordeler! kopierer mailen jeg fikk:
"
Det skal lønne seg å være abonnent på Foreldre & Barn. I tillegg til at du får 12 utgaver i året, lanserer vi nå Foreldre+. På foreldrepluss.no får du artikler, gode tilbud og invitasjoner til VIP-arrangementer. Du vil også få alle våre tester og guider to uker før alle andre, så rekker du å kjøpe testvinnerne før de blir utsolgt i butikk.
Medlemskapet er helt uforpliktende og kan sies opp når du vil. "
Kan også legge til at jeg allerede har benyttet velkomstrabatten på pop (50% rabatt på et valgfritt plagg og 15% + fri frakt på et kjøp hos nøstebarn)
Jeg har det bladet, og jeg er fornøyd Det er nok ikke like mye for førstegangsfødende som ikke har barn fra før, men når man får barn er det meste aktuelt! Du kan jo kjøpe et eksemplar i butikken og se hva du syns Anbefaler Babydrøm, det hadde jeg stor glede når jeg gikk gravid for første gangEr du fornøyd med bladet? Har vurdert det selv nemlig ☺
Takk for fin tilbakemelding!Jeg har det bladet, og jeg er fornøyd Det er nok ikke like mye for førstegangsfødende som ikke har barn fra før, men når man får barn er det meste aktuelt! Du kan jo kjøpe et eksemplar i butikken og se hva du syns Anbefaler Babydrøm, det hadde jeg stor glede når jeg gikk gravid for første gang
Bare koselig!Takk for fin tilbakemelding!
Vil anbefale alle å melde seg inn i babybutikkenes kundeklubber - da får dere tilbudene på mail både Babyshop og barnas hus har klubb (er de to kjedene som er rundt meg) men er sikkert flere også som har lure klubber Babyshop gir 10% på ett kjøp når man melder seg inn, supert for dem som vil kjøpe bugaboo vogn som aaaaaldri er på tilbud må bruke de mulighetene man har! Black friday og alt sånt kommer jo og om ikke lenge, greit å få det rett på mail å forberede seg
10% ved innmelding gjelder også på bugaboo, jeg skal bruke min på vogn og tilbehør - er på ett kjøp, så da tar vi med det som skjelden er på tilbud ellersTeller den på Bugaboo også? WOOHOO!
Fant du noe lurt til bebis der? Litt langt å dra for min del, men spennende å høre
25% på barnas hus i morgen, butikk og nett
Vi tenkte også kjøpe bilstol i morgen, men usikker på hvilken.. Hva går dere for?Så akkurat eposten fra dem. Vi skal kjøpe ergobaby og bilstol
Vi går for Be safe izi god modular isize Både stol og base er litt dyrere, men da kan man bruke samme base på stolen som er hakket større også, dermed blir det ikke så stor prisforskjell i forhold til andre stoler. Også er den både lett og fin syns jeg Med 25% vil den komme på ca 3700 for stol og baseVi tenkte også kjøpe bilstol i morgen, men usikker på hvilken.. Hva går dere for?