Tilbudstråd

Vi går for Be safe izi god modular isize :) Både stol og base er litt dyrere, men da kan man bruke samme base på stolen som er hakket større også
Takk for tips, tenkte å gå for en med samme base selv :)
 
Vi går for Be safe izi god modular isize :) Både stol og base er litt dyrere, men da kan man bruke samme base på stolen som er hakket større også, dermed blir det ikke så stor prisforskjell i forhold til andre stoler. Også er den både lett og fin syns jeg ;) Med 25% vil den komme på ca 3700 for stol og base :)
Var denne vi også endte opp med :) Stod mellom den og en maxi cozy, men likte best Be Safen og synes den var bedre å bære og den hadde bedre solskjerming. Deilig når en får unnagjort store (dyre) innkjøp :)
 
Barnas hus har 25% på alle cybex seter idag og 25% på alle BeSafe tror jeg det var, i morgen :)

Cybex sine seter må kjøpes i butikk
 
Imorgen hos barnashus går man gavekort på 2000kr ved kjøp av vogn for over 6000kr så da skal jeg kjøpe Bugaboo buffalo, den er jo aldri på salg så supert :)
 
Imorgen hos barnashus går man gavekort på 2000kr ved kjøp av vogn for over 6000kr så da skal jeg kjøpe Bugaboo buffalo, den er jo aldri på salg så supert :)
Anbefaler å kjøpe vognpose fra Bugaboo også.

De uorginale passer ikke med lengden på selene etterhvert. Min vennindes voksipose klemmer mer fordi den er så tykk.

Vi har den på vedlagte bilde i sort. En litt tynnere fleece del til overganger og en med dun til minusgrader. Alt i samme posen. Kjempe fornøyd. ImageUploadedByBV Forum1450269258.293693.jpg
 
Anbefaler å kjøpe vognpose fra Bugaboo også.

De uorginale passer ikke med lengden på selene etterhvert. Min vennindes voksipose klemmer mer fordi den er så tykk.

Vi har den på vedlagte bilde i sort. En litt tynnere fleece del til overganger og en med dun til minusgrader. Alt i samme posen. Kjempe fornøyd. Vis vedlegget 151438
Ja den har vi også tenkt å kjøpe etterhvert :)
 
Hvis man melder seg inn i kundeklubben til Apotek 1 kan man få en vare til 50 %. Kan brukes på brystpumpe eller annet babyutstyr om man vil :)
Godt tips!

Eg fant nettopp ut at dei IKKJE har Apotek 1 her eg bur.... :nailbiting: Noken som veit om dei sender babypakke??
 
Back
Topp