Veien mot ny spire ❤️

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Jeg er 30år, ingen barn fra før. Vi startet prøvingen i juli -15. MA i vinter, ellers nothing felt, nothing seen. Etter over 1 år prøving er vi endelig i gang med legetime for å starte utredning. Spent på hvor denne nye veien vil gå :) SNART MÅ det da være vår tur :( Skriver inn ALT jeg kjenner av symptomer for å kunne se tilbake og se at hva som betydde noe, og hva som ikke betydde noe :)

Gammel inntro:
Vil bruke denne dagboka til å følge med syklusen min nå etter MA.
MA oppdaget 8+0, behandling startet samme dag.
EL test superpositiv enda.
ImageUploadedByBV Forum1455621319.616404.jpg
 
Last edited:
Vil bruke denne dagboka til å følge med syklusen min nå etter MA.
MA oppdaget 8+0, behandling startet samme dag, 11/2...
EL test superpositiv enda.
Vis vedlegget 162159
Dessverre må man smøre seg meg tålmodighet etter MA. Er 1.5 uke siden cytotec med har sterke g- tester enda. Er ikke så farlig for meg siden vi ikke skal prøve mer. Blør fremdeles også. Håper jeg slipper utskrapning.
 
Dessverre må man smøre seg meg tålmodighet etter MA. Er 1.5 uke siden cytotec med har sterke g- tester enda. Er ikke så farlig for meg siden vi ikke skal prøve mer. Blør fremdeles også. Håper jeg slipper utskrapning.
Den tålmodigheten jeg ikke har :p skal dere ikke ha flere barn nå?
 
Last edited:
6 dager etter første cytotec kur.. Puppene er blitt knall harde og det kommer væske ut ved lett berøring... Skikkelig lei allerede av dette tullet :(
 
Uff! Håper kroppen tar hintet snart og begynner å jobbe med deg for å få kroppen i normal gjenge igjen. Kan ta litt tid, men håper du slipper å gå slik i ukesvis! ❤️
 
Gleder meg faktisk til gyn undersøkelse/ul idag. Enten er alt ute og vi kan se fremover, eller så skal tiltak settes i gang for at alt skal komme ut. Tar en utskrapning om så var jeg altså :eek: Selv om jeg egentlig er redd det der med at noe kan bli skadet?
 
Uff! Håper kroppen tar hintet snart og begynner å jobbe med deg for å få kroppen i normal gjenge igjen. Kan ta litt tid, men håper du slipper å gå slik i ukesvis! ❤️
Ikke noe gøy nei... Betyr det at hcg enda stiger??
 
Ikke noe gøy nei... Betyr det at hcg enda stiger??
Trenger ikke å bety det, men jeg har opplevd at hcg ikke gikk ned på en stund. Skulle nok ha hatt en utskrapning.

Men nå skal ikke dette skje med deg! Men at det tar litt tid før kroppen skjønner hva som foregår tror jeg nok og forstår godt utålmodigheten etter å få kroppen tilbake på sporet.
 
ImageUploadedByBV Forum1456085009.067724.jpg

Søndag, 10 dager etter oppstart av cytotec. Testene er betydelig svakere :)
Kun brun-spotting igjen.
Fredag kom siste rest, veldig tydelig for å si det sånn :eek:
 
Håper tiden frem til blank test går fort! Sender deg mange gode tanker :)
 
Back
Topp