Hoho fortsatt ingen sovinghåper ho sover litt nå da, så du får samla litt krefter. Sender litt energi herfra![]()
Tar i mot energien med stor takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho fortsatt ingen sovinghåper ho sover litt nå da, så du får samla litt krefter. Sender litt energi herfra![]()
Skal du på jobb?Gjør meg klar til å ta bussen jeg da![]()
Ja virket sånnDet er meg og Hollywoodfruene![]()
Er ferdig nå da tregaKos deg med det![]()
Er det ja ...Er du lei idag??![]()
Kjedelig med den morkaken din da. Det viktigste er at lillegutt har det braÅååå nei :/ morkaken min lever virkelig sitt eget liv .... Nå er den foran igjenblæææ, men alt bra med lille gutt
veier 500 gram han nå
hihi
Greit med en kort dag daDet har de![]()
Så stas når man ser at barna er oppriktig glade over å ha klart noeDa har vi vært noen timer på hytta til foreldrene mine. Mini storkoste seg og var fornøyd når han mestret å klatre opp trappen
.
Jepp og han vokser fort sa legen hihiKjedelig med den morkaken din da. Det viktigste er at lillegutt har det bra![]()
Ja. Men han kunne ikke komme før imorgen. Har måkka alt nå uansettHar du ringt nå?.
Godt mannen kommer hjem daWohoo snart kommer mannen hjemmerker lille J sliter meg ut idag. Skal henge på armen heeele tiden
![]()
Påtur på jobb?Gjør meg klar til å ta bussen jeg da![]()
Krysser fingrene den flytter seg bak og blir der!Åååå nei :/ morkaken min lever virkelig sitt eget liv .... Nå er den foran igjenblæææ, men alt bra med lille gutt
veier 500 gram han nå
hihi
Ikke alltid formen strekker til. Dra hjem og hvil deg duSkulle treffe damer fra juni men formen min strekker ikke til. Er så humørsyk at jeg snart begynner å grine. Er midt i ruch på vei hjem :/
Du er flink; både som har ringt og har måkkaJa. Men han kunne ikke komme før imorgen. Har måkka alt nå uansett
Hvor er mannen??Godt mannen kommer hjem daher kommer han ikke før lørdag :O
![]()
Ja myyye bedre. Litt snue, hoste og løs mage igjen men det går seg nok til. Hissig som ett uvær om han ikke får viljen sinSå stas når man ser at barna er oppriktig glade over å ha klart noe
Er formen hans bedre?
Jobber siste uke i gammeljobben. Så han er der vi pleide å bo. 4 timer unnaHvor er mannen??![]()