har lyst på noe godt!Tja si det du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har lyst på noe godt!Tja si det du
junk er også godtIdag blir det hamburger og salat![]()
hmm.. det er lenge siden.koteletter
Jamen er så sliten ! Jeg skal ned i vekt nå, var fast bestemt på å trene etter jobb i går, hadde tatt med treningstøy og alt. Men etter en time på jobb, så kjente jeg at jeg ikke hadde Sjans
Dere har spist det ?hmm.. det er lenge siden.
Vi skal til lillemors oldemor og spise fiskegrateng. ordentlig hjemmelaga. muligens ikke hjemmefiska fisk da.hurra hei og hopp.... hva er det til middag i dag?
Ja, det godt. Sånn er gang i blantooohhh.. rømmegrøt! namm!!!!!
Vet ikke hva det blir her ennå![]()
Blir dårlig med avlastning idagSånn er det noen dager. Håper du får litt avlastning utover kvelden
Det har deOkeihar de lengre dager ellers?
håper ho sover litt nå da, så du får samla litt krefter. Sender litt energi herfraBlir dårlig med avlastning idagmannen skal på taekwondo trening
men han er hjemme nå da. Prøver å få henne til å sove litt.
Hva skal du spise?Frisk luft er gull. Nå må lillemor sove et kvarter til så mor får spise![]()
Jeg har ikke lyst på noe ...har lyst på noe godt!
Så herlig daDa har vi vært noen timer på hytta til foreldrene mine. Mini storkoste seg og var fornøyd når han mestret å klatre opp trappen
.
Da er det bra mannen kan avlaste littWohoo snart kommer mannen hjemmerker lille J sliter meg ut idag. Skal henge på armen heeele tiden
![]()
Ble et halvt rundstykke med kaviar og majones og en yoghurt.Hva skal du spise?
Det er meg og HollywoodfrueneDu høres ut som den luksusfruen
Er du lei idag??Lite skravlelyst i dag kjenner jeg
Kos deg med detFår vel gå å rydde bil