Tankbilfrue♡
Forelsket i forumet
Mm... Synes det er så skummelt å teste...Jeg vet ikke helt. Jeg tenker egentlig til helga, type søndag, men er redd for å få negativt hvis det er for tidlig. Søndag er rugedag 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm... Synes det er så skummelt å teste...Jeg vet ikke helt. Jeg tenker egentlig til helga, type søndag, men er redd for å få negativt hvis det er for tidlig. Søndag er rugedag 10
Tenker jeg må kjøpe test for å teste søndag jeg og. SkummeltMm... Synes det er så skummelt å teste...Kommer nok til å teste til søndag, så får jeg heller teste igjen den 24.02 hvis den skulle være negativ...
Jeg har en digital og 12 "vanlige" testerTenker jeg må kjøpe test for å teste søndag jeg og. Skummelt
Det skal jeg huske på og takk MzsugarHusk å vær positive innstilt selv om dere får negativ test tidlig da og tenk at det er bare for tidlig.
Lykke til er spent med dere
Blir insett på Torsdag på meg..super nervøs,håper virkelig det overlever..
Ååh så spennende! Krysser alt jeg har for deg, lykke til!
Sånn i det stille kan jeg si at jeg har hatt både stikking og murring. Det kan være crinonen selvfølgelig. Men hadde det samme sist ivf, og da satt det. Men ingen garanti før positiv testJeg har en digital og 12 "vanlige" testerPlanlegger å være sikker i hvert fall, hihi
kan anbefale fertil.no raske på levering og billigere enn i butikken
Merker du noe i magen? Murringer og litt sånn "bobler"? Jeg går på lutinus, mulig det bare er den altså
![]()
Skal huske på det. Lykke til på torsdagHusk å vær positive innstilt selv om dere får negativ test tidlig da og tenk at det er bare for tidlig.
Lykke til er spent med dere
Blir insett på Torsdag på meg..super nervøs,håper virkelig det overlever..
Jepp, det er offentlig på Ullevål. Vet også at noen klinikker har absoluttgrense på 15 egg eller så. Tar man ut mer enn det, får man totalfrys uansett. Så det er helt klart forskjellige meninger ute og går. Hvordan gikk det med deg i dag?Jeg er overrasket over forskjellen på Norge og Danmark. I Porsgrunn måtte jeg ta alle forholds regler når jeg hadde en del eggposer. Men nå hadde jeg både mange eggposer og væske rundt eggstokkene, og de virka ikke det minste stressa. Blir veldig spennede i morgen tidlig ja. Nå har vi spist lunsj i Århus, og skal nå bare slappe avDa er det offentlig eller? Hausken som er privat hadde en innstilling på at det gjorde ingenting med litt i overkant med stimulering, så er nok forskjell på privat og offentlig. Det gjelder jo egentlig mye innenfor ivf.
![]()
Hvilken klinikk er dette? Jeg ligger ann til mer enn 15 egg på st.olav denne uka. (har også flere små folikkler i tillegg). De var litt utydelige ang totalfrys eller ikke. Skal ta blodprøve på onsdag som mulig er med på å avgjøre.Jepp, det er offentlig på Ullevål. Vet også at noen klinikker har absoluttgrense på 15 egg eller så. Tar man ut mer enn det, får man totalfrys uansett. Så det er helt klart forskjellige meninger ute og går. Hvordan gikk det med deg i dag?![]()
Jeg husker dessverre ikke hvilken klinikk som hadde den absoluttgrensaHvilken klinikk er dette? Jeg ligger ann til mer enn 15 egg på st.olav denne uka. (har også flere små folikkler i tillegg). De var litt utydelige ang totalfrys eller ikke. Skal ta blodprøve på onsdag som mulig er med på å avgjøre.
Men etter det jeg tror, så har de bedre suksessrate med frys enn fersk på st.olav nå så jeg tror de streng reglene også har litt med hva som tar seg best ut i deres suksessrate utad sånn på papiret.
Kjempe bra med 11 egg da!Da ble det 11 egg ut, men de tømte minst det dobbelte med eggposer, så det blir totalfrys og innsett først om to sykluser. Så jeg forlater dere og hopper videre til april. Masse lykke til ❤❤
Ja, det er kanskje det? Jeg hadde liksom sett for meg mange flere pga alle eggposene, men 11 er selvfølgelig ikke gærentKjempe bra med 11 egg da!Takk for det og masse lykke til du også❤❤
11 er ikke illeJa, det er kanskje det? Jeg hadde liksom sett for meg mange flere pga alle eggposene, men 11 er selvfølgelig ikke gærentHåper bare det blir mange befruktede! Takk takk ❤
Tenker det er deilig å være ferdig! Og kjempe bra med 14 egg!Ferdig med egguttak, 14 stk...bare å vente å se da.. Mannen hadd en dårligere sædprøve denne gangen, med færre svømmere....men håper det går bra allikevel, var fortsatt mange å ta av
Håper på det...dette er runde nr to, og synes denne runden er mye tyngre..håper å få noen på frys, så jeg slipper unna den egguthentinga..grøss, blir helt utslitt av å grue meg i flere dagerTenker det er deilig å være ferdig! Og kjempe bra med 14 egg!Det går nok kjempe bra selv med dårligere sædprøve, de brukte icsi på alle eggene her, det ble bestemt allerede før forsamtalen. Tror de er drevne på å plukke de beste
![]()
Da blir det innsett på fredag, hvis egget overlever opptiningen. #krysserfingrene. Jeg er egentlig veldig realistisk og tenker at enten så går det eller så går det ikke, uten at det har så mye å si hva jeg gjør etter innsett, men skader jo ikke prøve noen triksSå noen som har noen rugetips?
![]()
Jøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! HeheJepp, det er offentlig på Ullevål. Vet også at noen klinikker har absoluttgrense på 15 egg eller så. Tar man ut mer enn det, får man totalfrys uansett. Så det er helt klart forskjellige meninger ute og går. Hvordan gikk det med deg i dag?![]()
Så spennende!! Masse lykke til, må tiden gå fortJøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! Hehe