Februar 2016❤️

Skriv det her å jeg treng sårt non råd:( Hei
Toke el-test i dag. Tok 2. Ene sånn billig test den hadd 2 sterke streker,i går var ene streken my svaker. Så tok jeg den clearblue dobbel hormonidikator og den var helt negative burde den ikke vis i det minste fruktbare dager alså blinkende fjes siden har sterk utslag på de andre? forvirra..noen råd?

Skriv det her å jeg treng sårt non råd:( Hei
Toke el-test i dag. Tok 2. Ene sånn billig test den hadd 2 sterke streker,i går var ene streken my svaker. Så tok jeg den clearblue dobbel hormonidikator og den var helt negative burde den ikke vis i det minste fruktbare dager alså blinkende fjes siden har sterk utslag på de andre? forvirra..noen råd?
Jeg er dessverre ikke noe kjent med CB-testene, har bare brukt billigtester. Men jeg har hørt lignende historier fra andre. Det er vel fordi CB måler mer enn LH (som er det eneste BT måler), så da vil kanskje ikke den slå ut før flere hormoner nærmer seg høye? Jeg ville i alle fall fortsatt og testa. Er det slik at du skal ringe inn når du får positiv EL-test?

Jeg er dessverre ikke noe kjent med CB-testene, har bare brukt billigtester. Men jeg har hørt lignende historier fra andre. Det er vel fordi CB måler mer enn LH (som er det eneste BT måler), så da vil kanskje ikke den slå ut før flere hormoner nærmer seg høye? Jeg ville i alle fall fortsatt og testa. Er det slik at du skal ringe inn når du får positiv EL-test?
Ja hvis utslag i dag så bli det insett torsdag hvis utslag i mårra så insett fredag mn hvis utslag mandag el tirsdag så bli det avbrutt så ja veit ikke hvilken jeg skal stole på..

Ja hvis utslag i dag så bli det insett torsdag hvis utslag i mårra så insett fredag mn hvis utslag mandag el tirsdag så bli det avbrutt så ja veit ikke hvilken jeg skal stole på..
Men du ringer ikke klinikken før mandag uansett eller? For da tror jeg jeg ville bare ha fortsatt og testa, kanskje enda en gang i dag, og så ringe dem på mandag og fortelle resultatene. Så kan de avgjøre. Det beste tidspunktet for testing er mellom kl 11 og 15, etter fire timer uten tissing og ikke drikking de siste to. :)

Men du ringer ikke klinikken før mandag uansett eller? For da tror jeg jeg ville bare ha fortsatt og testa, kanskje enda en gang i dag, og så ringe dem på mandag og fortelle resultatene. Så kan de avgjøre. Det beste tidspunktet for testing er mellom kl 11 og 15, etter fire timer uten tissing og ikke drikking de siste to. :)
E sånn automatisk svar greie så spiller ikke nå rolle om ringe helg eller mandag...ska fortsett å teste da.. takk for svar :)

E sånn automatisk svar greie så spiller ikke nå rolle om ringe helg eller mandag...ska fortsett å teste da.. takk for svar :)
Ah, skjønner. Skulle gjerne hatt et sikrere svar til deg altså, men mest sannsynlig bør CB veldig snart slå ut også :)

Ah, skjønner. Skulle gjerne hatt et sikrere svar til deg altså, men mest sannsynlig bør CB veldig snart slå ut også :)
Men det som er med denne CB e at den ska gi utslag non daga før el som fruktbare dager mn den var helt negative

ååå tok en ny cb no, og den hadd utslag så så glad nå, blir insett på torsdag hvis overlever optining :)

ååå tok en ny cb no, og den hadd utslag så så glad nå, blir insett på torsdag hvis overlever optining :)
Hurra, så flott :D Masse lykke til!

Så leit å se at så mange av dere er blitt overstimmulert og har fått forsøket avbrutt!:(
Føler veldig med dere, var sikker på at det var mitt tilfelle på mandag, men helfigvis ordnet det seg. Håper det fremfeles kan ordne seg for mange av dere også! Sender dere en god klem i hvert fall!:) <3

Woah, ja, det ble høye doser på deg til slutt da, ja! :eek: Men godt de endelig fant en løsning på å få ut egg. Jeg har prøvd å tenke litt sånn også, at jeg er heldig som i det hele tatt kanskje får ut egg. Må være enda kjipere å ikke finne riktig dose og ikke få til stimuleringen skikkelig.

Så gøy at du ruger nå. Det er jo helt topp :D Da krysser jeg fingrene alt jeg kan for at det har klort seg fast. Er jo litt av en prøverørsreise dere har hatt til nå, så hadde vært fortjent at den satt denne gangen :)

Uff, jeg tror jeg bare velger å overse det avsnittet om hvor vondt det var med uttak, jeg. Haha. Men man må kommer vel kanskje inn i en overlevelsesmodus, så man holder ut. Jeg velger å forberede meg på det verste, så får jeg heller evt bli positivt overraska :p

Jeg holder til på Ullevål, og det er tirsdag det er uttak, ja :) Spennende!

De er flinke og de finner en løsning for de fleste tror jeg:) Men man må vel innstille seg på at d kan ta litt tid,men om jeg får en liten baby tilslutt så kan jeg stå på så lenge d trengs..men ja d er slitsomt og man føler seg langt nede til tider,men man må bare ikke gi opp;)
Du skal se at uttaket ditt kommer til å gå helt fint:happy: Er ikke så rart jeg hadde smerter når jeg må ha dobbelt og trippelt opp av medisiner..så på siste forsøk fikk jeg dobbel dose smertestillende pluss morfin og d funka fint,men hjalp jo ikke på overstimulering da:p

Ja håper virkelig vi kan være heldige nå,har hvert 5 år med mange nedturer..4 ma,1 sa og en senabort i uke 23..så nå håper jeg d er vår tur:) Men er glad de har funnet 'oppskriften' på meg nå, så om d ikke går denne gangen så får man bare brette opp ermene å prøve igjen:)
Hold meg oppdatert hvordan d går på tirsdag da,blir spennende å se hvor mange egg d blir:)

Det var da veldig så mange som sliter med overstimulering her da. Er det smittsomt? :)) Håper du får innsett! Hvor holder du til? Helt tydelig at det er veldig forskjell fra sted til sted hvor restriktive de er på å sette inn når det er fare for overstimulering altså. :/
Begynner å lure, haha. Jeg holder til i Danmark hos Maigaarden :-) reiser ned i morgen tidlig. Blir veldig spennende. Satser på at de setter inn. Hvor holder du til? :-)

Begynner å lure, haha. Jeg holder til i Danmark hos Maigaarden :-) reiser ned i morgen tidlig. Blir veldig spennende. Satser på at de setter inn. Hvor holder du til? :-)
Ah, ja, så spennende :D Da får vi inderlig håpe det blir innsett siden det tross alt ikke bare er en svipptur for å få det gjort :P Jeg vet ikke, men det virker kanskje som de er mer liberale med både det ene og det andre i andre land, så det er vel mest sannsynlig at det blir innsett? :) Jeg holder til på Ullevål, og synes i grunn de var særdeles påpasselige ved å bestemme at det ikke blir innsett allerede før uttak og uten at jeg har tegn på overstimulering annet enn at det var mange eggposer. Men men.. Jeg må bare stole på dem :)

Ah, ja, så spennende :D Da får vi inderlig håpe det blir innsett siden det tross alt ikke bare er en svipptur for å få det gjort :P Jeg vet ikke, men det virker kanskje som de er mer liberale med både det ene og det andre i andre land, så det er vel mest sannsynlig at det blir innsett? :) Jeg holder til på Ullevål, og synes i grunn de var særdeles påpasselige ved å bestemme at det ikke blir innsett allerede før uttak og uten at jeg har tegn på overstimulering annet enn at det var mange eggposer. Men men.. Jeg må bare stole på dem :)
Jeg er overrasket over forskjellen på Norge og Danmark. I Porsgrunn måtte jeg ta alle forholds regler når jeg hadde en del eggposer. Men nå hadde jeg både mange eggposer og væske rundt eggstokkene, og de virka ikke det minste stressa. Blir veldig spennede i morgen tidlig ja. Nå har vi spist lunsj i Århus, og skal nå bare slappe av :-) Da er det offentlig eller? Hausken som er privat hadde en innstilling på at det gjorde ingenting med litt i overkant med stimulering, så er nok forskjell på privat og offentlig. Det gjelder jo egentlig mye innenfor ivf. :-)

Hvor tidlig kan man egentlig teste, evt hvor lenge bør man vente, ved fryseforsøk. Jeg vet ikke hvor delt embryoet var når det ble satt inn, men skal ta blodprøve 12 dager etter innsett. Tror testeren i meg har våknet :-P

Hvor tidlig kan man egentlig teste, evt hvor lenge bør man vente, ved fryseforsøk. Jeg vet ikke hvor delt embryoet var når det ble satt inn, men skal ta blodprøve 12 dager etter innsett. Tror testeren i meg har våknet :p
Jeg er også sååå spent! I natt drømte jeg om positiv test, så første jeg gjorde var å sjekke på BV om ikke det var litt tidlig enda. Er jo bare på rugedag fem:rolleyes: Tenker å teste til søndag eventuelt lørdag:angelic: Søndag er rugedag 11:) Jeg fikk ikke beskjed om å ta blodprøve, kun teste på rugedag 14... Når tenker du å teste?:)

Jeg er også sååå spent! I natt drømte jeg om positiv test, så første jeg gjorde var å sjekke på BV om ikke det var litt tidlig enda. Er jo bare på rugedag fem:rolleyes: Tenker å teste til søndag eventuelt lørdag:angelic: Søndag er rugedag 11:) Jeg fikk ikke beskjed om å ta blodprøve, kun teste på rugedag 14... Når tenker du å teste?:)
Jeg vet ikke helt. Jeg tenker egentlig til helga, type søndag, men er redd for å få negativt hvis det er for tidlig. Søndag er rugedag 10

Back
Topp