Februar 2016❤️

Jeg vet ikke helt. Jeg tenker egentlig til helga, type søndag, men er redd for å få negativt hvis det er for tidlig. Søndag er rugedag 10
Mm... Synes det er så skummelt å teste...:eek: Kommer nok til å teste til søndag, så får jeg heller teste igjen den 24.02 hvis den skulle være negativ...

Husk å vær positive innstilt selv om dere får negativ test tidlig da og tenk at det er bare for tidlig.
Lykke til er spent med dere :)

Blir insett på Torsdag på meg..super nervøs,håper virkelig det overlever..

Tenker jeg må kjøpe test for å teste søndag jeg og. Skummelt
Jeg har en digital og 12 "vanlige" tester:) Planlegger å være sikker i hvert fall, hihi;) kan anbefale fertil.no raske på levering og billigere enn i butikken:) Merker du noe i magen? Murringer og litt sånn "bobler"? Jeg går på lutinus, mulig det bare er den altså:)

Husk å vær positive innstilt selv om dere får negativ test tidlig da og tenk at det er bare for tidlig.
Lykke til er spent med dere :)

Blir insett på Torsdag på meg..super nervøs,håper virkelig det overlever..
Det skal jeg huske på og takk Mzsugar:happy: Ååh så spennende! Krysser alt jeg har for deg, lykke til!:happy:

Jeg har en digital og 12 "vanlige" tester:) Planlegger å være sikker i hvert fall, hihi;) kan anbefale fertil.no raske på levering og billigere enn i butikken:) Merker du noe i magen? Murringer og litt sånn "bobler"? Jeg går på lutinus, mulig det bare er den altså:)
Sånn i det stille kan jeg si at jeg har hatt både stikking og murring. Det kan være crinonen selvfølgelig. Men hadde det samme sist ivf, og da satt det. Men ingen garanti før positiv test :-P

Jeg er overrasket over forskjellen på Norge og Danmark. I Porsgrunn måtte jeg ta alle forholds regler når jeg hadde en del eggposer. Men nå hadde jeg både mange eggposer og væske rundt eggstokkene, og de virka ikke det minste stressa. Blir veldig spennede i morgen tidlig ja. Nå har vi spist lunsj i Århus, og skal nå bare slappe av :-) Da er det offentlig eller? Hausken som er privat hadde en innstilling på at det gjorde ingenting med litt i overkant med stimulering, så er nok forskjell på privat og offentlig. Det gjelder jo egentlig mye innenfor ivf. :-)
Jepp, det er offentlig på Ullevål. Vet også at noen klinikker har absoluttgrense på 15 egg eller så. Tar man ut mer enn det, får man totalfrys uansett. Så det er helt klart forskjellige meninger ute og går. Hvordan gikk det med deg i dag? :D

Jepp, det er offentlig på Ullevål. Vet også at noen klinikker har absoluttgrense på 15 egg eller så. Tar man ut mer enn det, får man totalfrys uansett. Så det er helt klart forskjellige meninger ute og går. Hvordan gikk det med deg i dag? :D
Hvilken klinikk er dette? Jeg ligger ann til mer enn 15 egg på st.olav denne uka. (har også flere små folikkler i tillegg). De var litt utydelige ang totalfrys eller ikke. Skal ta blodprøve på onsdag som mulig er med på å avgjøre.

Men etter det jeg tror, så har de bedre suksessrate med frys enn fersk på st.olav nå så jeg tror de streng reglene også har litt med hva som tar seg best ut i deres suksessrate utad sånn på papiret.

Hvilken klinikk er dette? Jeg ligger ann til mer enn 15 egg på st.olav denne uka. (har også flere små folikkler i tillegg). De var litt utydelige ang totalfrys eller ikke. Skal ta blodprøve på onsdag som mulig er med på å avgjøre.

Men etter det jeg tror, så har de bedre suksessrate med frys enn fersk på st.olav nå så jeg tror de streng reglene også har litt med hva som tar seg best ut i deres suksessrate utad sånn på papiret.
Jeg husker dessverre ikke hvilken klinikk som hadde den absoluttgrensa :( De har nok sine gode grunner for å velge som de gjør. Vi får bare la de styre på :)) Lykke til!

Da blir det innsett på fredag, hvis egget overlever opptiningen. #krysserfingrene. Jeg er egentlig veldig realistisk og tenker at enten så går det eller så går det ikke, uten at det har så mye å si hva jeg gjør etter innsett, men skader jo ikke prøve noen triks :p Så noen som har noen rugetips? :)

Da ble det 11 egg ut, men de tømte minst det dobbelte med eggposer, så det blir totalfrys og innsett først om to sykluser. Så jeg forlater dere og hopper videre til april. Masse lykke til ❤❤

Da ble det 11 egg ut, men de tømte minst det dobbelte med eggposer, så det blir totalfrys og innsett først om to sykluser. Så jeg forlater dere og hopper videre til april. Masse lykke til ❤❤
Kjempe bra med 11 egg da!:D Takk for det og masse lykke til du også❤❤

Kjempe bra med 11 egg da!:D Takk for det og masse lykke til du også❤❤
Ja, det er kanskje det? Jeg hadde liksom sett for meg mange flere pga alle eggposene, men 11 er selvfølgelig ikke gærent :) Håper bare det blir mange befruktede! Takk takk ❤

Ferdig med egguttak, 14 stk...bare å vente å se da.. Mannen hadd en dårligere sædprøve denne gangen, med færre svømmere....men håper det går bra allikevel, var fortsatt mange å ta av
Tenker det er deilig å være ferdig! Og kjempe bra med 14 egg!:D Det går nok kjempe bra selv med dårligere sædprøve, de brukte icsi på alle eggene her, det ble bestemt allerede før forsamtalen. Tror de er drevne på å plukke de beste;)

Tenker det er deilig å være ferdig! Og kjempe bra med 14 egg!:D Det går nok kjempe bra selv med dårligere sædprøve, de brukte icsi på alle eggene her, det ble bestemt allerede før forsamtalen. Tror de er drevne på å plukke de beste;)
Håper på det...dette er runde nr to, og synes denne runden er mye tyngre..håper å få noen på frys, så jeg slipper unna den egguthentinga..grøss, blir helt utslitt av å grue meg i flere dager

Da blir det innsett på fredag, hvis egget overlever opptiningen. #krysserfingrene. Jeg er egentlig veldig realistisk og tenker at enten så går det eller så går det ikke, uten at det har så mye å si hva jeg gjør etter innsett, men skader jo ikke prøve noen triks :p Så noen som har noen rugetips? :)

Har også insett nå på fredagen !

Har ikke fulgt med så mye, for er redd for å bli skuffet hvis jeg setter for mye tid og energi på å tenke og lese slik jeg gjorde i fryseforsøket i januar , pluss tiden går innmari sakte når man holder på sånn .Så har holdt meg litt unna forumet!

Nå er det ikke lenge til jeg forhåpentligvis er ruger igjen .

Jøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! Hehe

Jøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! Hehe
Så spennende!! Masse lykke til, må tiden gå fort :D

Back
Topp