var noen å kjøpe til det ja. dåpsgave til eget eller andres barn?Ja!! Kjøpte bursdagsgave til en venninne av meg sine tvillinger og Gudmoren min. I tillegg kjøpte jeg en dåpsgave![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var noen å kjøpe til det ja. dåpsgave til eget eller andres barn?Ja!! Kjøpte bursdagsgave til en venninne av meg sine tvillinger og Gudmoren min. I tillegg kjøpte jeg en dåpsgave![]()
Jeppmen ingen klaging da. Stoppet å prate med hun jeg
![]()
Slappe av med film og spark fra lillegutt i sengen tenker jeger dårlig i allmentilstand. Håper BT er høyere i morgen!
Hva skjer nå da?Det gjør vi her å nå
Ja ♡ jeg måtte jo bareSå nydelig!!![]()
var noen å kjøpe til det ja. dåpsgave til eget eller andres barn?
UlykkesfuglKengubarnet altså... han rullet ut av senga , slo nesa i nattbordet. .
Mye blod gitt
jeg tror jeg brukte ca 500 til datra til en av mine eldste og beste venner. Men jeg tenker at du kjøper for det du har lommebok til.Til ei venninne av meg sin sønn..
Vet du foresten hvor mye det er vanlig å bruke på dåpsgave?
Er så usikker på om jeg har kjøpt nok..
Ikke hver dag neijobber mest på kontor
Men jeg har trent idag og ryddet hus...og løpt etter 3 små![]()
Vet ikke, tror det henger igjen fra når hu var sykHva skjer nå da?
jeg tror jeg brukte ca 500 til datra til en av mine eldste og beste venner. Men jeg tenker at du kjøper for det du har lommebok til.![]()
Liker sin morUlykkesfugl![]()
Jepp og over lenger tid så blir dårlig. Ikke svimmel men dårlig :/ legen liker ikke det. Ble sånn etter influensa ...Uff da.. Sliter du med lavt BT?
Har ei selv her i huset . Tar det som regel med godt humørLiker sin mor![]()
syns du er innafor jeg altsåDette er ei venninne jeg ble kjent med for noen måneder siden. Har handlet for ca. 400 kr.. Tenker kanskje kjøpe en liten ting til.. Får se om jeg finner noe..![]()
Jeg er håpløs selv...Har ei selv her i huset . Tar det som regel med godt humør![]()
Jepp og over lenger tid så blir dårlig. Ikke svimmel men dårlig :/ legen liker ikke det. Ble sånn etter influensa ...
Det er ikke gøy :/ jepp skal på vekstkontroll på sykehuset. De ville ha meg inn der ogMå være slitsomt å føle seg dårlig hele tiden.. Håper blodtrykket ditt blir bra igjen fortskal du på kontroll imorgen?