Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da. Blir skremt og av å våkne på en sånn måte. Gikk det bra med han?Akkurat det har jeg heldigvis ikke gjort. Men kan tenke meg det er vondt
Flink er duEr visst det
Litt forandring![]()
Dessverre. Men han lager kveldsmat til meg nå da. Lukter litt dårlig samvittighet.Har du og en som ikke er så huslig av seg?
Ikke hver dag neiDæven døtte!!15596 skritt er jo kjempe bra!! Går du så mange skritt hver dag?
Hva er det du har gjort i dag?
Jada gikk bra denne gangen også. Litt trøst og kos så var alt greit igjen. Han ble vel mest sjokka over blodetDa. Blir skremt og av å våkne på en sånn måte. Gikk det bra med han?
Det kan jeg tenke megJada gikk bra denne gangen også. Litt trøst og kos så var alt greit igjen. Han ble vel mest sjokka over blodet![]()
God kveldGod kveldnettop kommet hjem fra jobb ! Helt skutt
Uavgjort i dagVinner du ikke de diskusjonene?!![]()
Bra!Dessverre. Men han lager kveldsmat til meg nå da. Lukter litt dårlig samvittighet.
Men vondt var det tydeligvis. . Barn nå til dagsDet kan jeg tenke meg![]()
ååål søte lilleVis vedlegget 162100
Sover godt nå. Spørs bare hva som skjer når jeg legger ham i senga
Kengubarnet altså... han rullet ut av senga , slo nesa i nattbordet. .usj da, går det bra med han ?
Mye blod gitt
Ja veldigGod kveld
Fornøyd med ny jobb??
Hjertet mitt. Han er en kosegutt.Så fantastisk nydelig
Gjør det. Er absolutt å anbefale. For ikke å snakke om hvor kos det er.Uff.. Kjenner jeg får vondt av dere begge.. Må være utrolig slitsomt!!Håper det går seg til raskt!!
Takk for tips om bæring!! Skal prøve ut bæreselen i morgen den dag![]()
Huff, regner med du har prøvd det meste så jeg vil bare gi deg en klem ♡ skulle så gjerne ha avlastet deg ♡Noe så voldsomt. Hun er nesten litt dramaqueen på det meste allerede. Og nå toppa alt seg. Vrælig, hyling, biter på fingrene sine så hun gulper. Ingenting hjelper. Trøtt og alt på en gang ..
Søte lille sliter med søvn igjen.ååål søte lille
Ja veldig![]()
JeppDa blir det litt skravling i natt også daSå utrolig bra at han får fri på onsdag!! Skal dere gjøre noe spesielt på onsdagen eller blir dere hjemme å slapper av ?
Ca 125 gram i snitt per uke (to uker siden sist vi veide).
Har gjort litt dere da. Noen som har bursdag?
Men det hadde vært godt om disse mennene kunne støvsuge en gang uten at vi omtrent må dra dem i øra for at de skal gjøre det.Bra!ja.. min kar er flink.. når jeg maser nok
Det gjør vi her å nåSøte lille sliter med søvn igjen.