Skravletråd februar!

God dag :) straks klare for 9 mnd kontroll :) selvom lillemor er 10 mnd i dag ! Kjøkkenet Er tatt, oppvaskmaskinen er på, skiftet på sengene, vannet blomster, skiftet duker og satt på klesvask :)

Hva gjør dere ?

Hvordan gikk det på 9-måneders kontrollen i dag? :)

Ikke noe gøy:-/. Her vil han ikke i bæresele eller ligge med ansiktet mot brystet mitt som for tiden er mest komfortabelt for meg pga voksende mage. Skal sitte motsatt vei og styrer på. Heldigvis slipper jeg å vugge så mye nå men håper han kan sovne selv snart. Her ble mini sjekket med spesielt apparat av legen for å sjekke væske i mellomøret, og henvist videre til ØNH spesialist. Men var en kamp for å få legen til å sjekke det, maste i over 6 måneder for en test som tok 3 min.

Unødvendig å måtte mase så lenge for noe som tar så kort tid. Hvorfor valgte dere å sjekke ørene? Hvilke symp hadde han?
Håper våre lærer å sovne litt på egen hånd snart. Vet mi "bare" er 7 mnd og 10 dager. Men å bruke 5-7 timer hver dag på å få henne helt i søvn og henge over senga, er drøyt.

Kald har jeg faktisk ikke prøvd. Legger den i kjøleskapet i morgen og tester ut! Ikveld var den regelrett fiasko. Hylingen hadde ingen ende
Står på pakken at det er da den fungerer best

God kveld damer :)

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har hatt en kjempe fin og effektiv dag. Har vært på babysang, gått tur med snuppa i det fine været, handlet bursdagsgave og barselsgave, laget middag (lys lapskaus), vasket klær i vaskeriet og ryddet i kommoden til vesla!!

Ble utrolig glad når jeg så på fitbiten min at jeg har gått 13.000 skritt i dag!! Wohoo :D
Så koselig❤️
Skal han jobbe natt i dag også eller?
Effektiv men koselig dag hos deg :D
Slappet av og nusset på mannen mye idag før jeg hentet N i bhg :) ❤️
Jepp :/ men sjefen sa at han fikk fri på onsdag. Han må ikke jobbe noe natt eller dag da skal vi kose oss hjemme før vi henter N i bhg :)

Så går jeg her igjen da.
Vesla ligger med beina oppetter veggen. Knøtte i ergo'n og mannen snorker på sofaen.

Just another day.

Unødvendig å måtte mase så lenge for noe som tar så kort tid. Hvorfor valgte dere å sjekke ørene? Hvilke symp hadde han?
Håper våre lærer å sovne litt på egen hånd snart. Vet mi "bare" er 7 mnd og 10 dager. Men å bruke 5-7 timer hver dag på å få henne helt i søvn og henge over senga, er drøyt.
Gråter ho hvis du går ut av rommet? Eller er ho bare våken? Uro over senga?

Så går jeg her igjen da.
Vesla ligger med beina oppetter veggen. Knøtte i ergo'n og mannen snorker på sofaen.

Just another day.

Her er jeg lagt meg. Tannfrembrudd her og. Så utslitt etter legginga. Lykke til i bæringa!'

Jeg fikk lufta det jeg hadde på hjertet og baby går fortsatt opp i vekt. Men litt lite. Så nå må mor innse at vi trenger mme i tillegg:)

Hva har dere gjort i dag?

Så bra du fikk luftet ut det du hadde på hjertet❤️
Hvor mye er det gullet hadde gått opp?

Vi har vært på babysang, på tur i det fine været, ute å handla gaver og vasket klær nede i vaskekjelleren.. Nå ligger berta å sover på brystet❤️

Så går jeg her igjen da.

Just another day.
Håper det løser seg snart for dere og lillemann :)

Back
Topp