Hehe, håper han raset fra seg før leggetidJa tror det er best. Nå herjer ihvertfall mini rundt her og skulle tro vi hadde gitt han en skål med sukker til middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, håper han raset fra seg før leggetidJa tror det er best. Nå herjer ihvertfall mini rundt her og skulle tro vi hadde gitt han en skål med sukker til middag
Godt dren ikke var nødvendigForstår deg så godt:-/. Så slitne her også. Sjekket alt her også, han har hatt litt væske i ene øret men ikke så mye at dren var nødvendig.
Det er så godtAlene med barna=pannekaker![]()
Lykke til med detHjemme igjen!
Prøver å finne frisør som ikke koster en halv formue..
Litt i tidligste laget ja!Jaa
Haha tror hun har arvet early bird genet fra megmen 4:15 er aalt for tidlig
![]()
Ja satte av 30.min. Men brukte bare 15 min.De setter nok av 30 min . Men han er 9? Vi tar 320 for barneklipp opp til 10 år.
Uff, det hørtes tungt utAkkurat i tide. Tok litt lenger tid fordi kommunen mener at fortau ikke bør måkes.. Blir i hvertfall muskler av sånt. Hatt en bra dag?
Lykke til med valgetJa, den er jo en drøm å trilledama i butikken sa at hun ville valgt den mtp kvalitet osv.
Fant ingen som hadde ledig kjapt..Lykke til med det![]()
Hoho, ja han har det vel traveltJa virker sånn. Blir nok heller mer springe rundt enn tusle tenker jeg
![]()
Han ble råtøff!!Venter på at kb skal bli ferdig hos frisøren.. 25 min til turning starter..
Svin er snadderSviiin med ris og saus!der da?
Ja, glemte å nevne det!Her også men bare med salat![]()
Pannekaker med myyyyyyye bacon!!♡♡♡♡Svin er snadder
Pannekaker her!
Hadde så utrolig mye energi at leggetiden tok tid som vanlig. Sender gubben til leos lekeland på onsdag mens jeg er på jobb og krysser fingrene for at begge får utløp for litt energiHehe, håper han raset fra seg før leggetid![]()
Akkurat det jeg ser for megHoho, ja han har det vel travelt![]()
Ønsker han lykke til med detSå da blir det fiskegrateng en annen dag. Tipper det blir i morgen hvis han husker å ta opp fisken da
![]()
Ja ikke santHan ble råtøff!!![]()
Joda, men blir vel litt igjen?!Regningene må jo betales![]()
Ååh...stakkars guttHan har vært syk lenge så har ikke så mye krefter