nei.. da må jeg jakte på deg til jeg finner deg og dra deg tilbake hitHa ha ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei.. da må jeg jakte på deg til jeg finner deg og dra deg tilbake hitHa ha ikke?
Ha ha det kunne vært moronei.. da må jeg jakte på deg til jeg finner deg og dra deg tilbake hit![]()
JaaShit, det er tidlig!![]()
Ja, virkelig :/Æsj det er kjipt
Akkurat i tide. Tok litt lenger tid fordi kommunen mener at fortau ikke bør måkes.. Blir i hvertfall muskler av sånt. Hatt en bra dag?Håper du rakk det i tide![]()
Frisør er skummelt dyrt. Men ille deilig å unne seg innimellom.Hjemme igjen!
Prøver å finne frisør som ikke koster en halv formue..
Æsj, så kjedeligIkke internett i hus før om en ukegjett ei som oppgraderte abm..
Han kommer snart til å tusle rundtTakk ja her går det framover. Hopper glatt over kryping, setter seg opp i krabbeposisjon men går ned på magen når han skal framover
.
Litt kort baresovet godt?
Ja virker sånnHan kommer snart til å tusle rundt
Så artig!!
Var kengubarnet som skulleFrisør er skummelt dyrt. Men ille deilig å unne seg innimellom.
God bedring til begge toJa, virkelig :/
Hun har vært lett lenge, men ble verre i helga.trodde jeg slapp unna selv, men ser ikke lovende ut..
Takk for detGod bedring til begge to
Vi hadde kyllingsuppe med søtpotetSviiin med ris og saus!der da?
Deilig. Tilbereder du søtpotet som vanlig potet? Smaker den veldig ulikt?Vi hadde kyllingsuppe med søtpotet
Haha, så typisk!Her har gubben mast om hjemmelaget fiskegrateng i flere uker. Sier i helgen at vi kan ha det idag hvis han tar ansvar for å ta opp fisken fra fryseboksen. Gjett hvem som glemte å ta opp fisken...![]()
Ja det er helt toppDet liker du jo![]()