JaaHurra for baby som sovet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaHurra for baby som sovet![]()
Huff daRolig dag på sofaen her i dag. Lillesøster er så forkjøla og nå kjenner jeg det selv også![]()
He he trøtt jaJaaendelig. Haha hun sovna med flasken i munnen
trøtt.no
Sto mellom stokke trailz og bugaboo buffalo. Nå er jeg på BuffaloHva slags barnevogn?
Er søren meg ikke lett. De skulle ha kommet med en fasit. Håper det bedrer seg snart for oss begge. Vi hadde en god periode før jul men nå er alt bare tull og verre enn noen gang. Lar jeg han sovne i armene mine sovner han på 30 min. Lar jeg han styre på og håper han skal sovne selv uten å være i armene går det alt fra 1-2 timer og da med mye gråt og uro fordi han ikke vil ligge med. Han kan leke litt selv på gulvet men nå reiser han seg med bordet og skal ikke leke med egne leker lenger. Kun ta alt han ikke får lov til og hissig som fy hvis han ikke får lov
Hva må du betale?Himla dyrt å klippe barn også
masse god bedringRolig dag på sofaen her i dag. Lillesøster er så forkjøla og nå kjenner jeg det selv også![]()
Har to nede som kom i romjula. Nå er det de oppe som plager. Ser ut til at venstre kommer først der opp, slik som nede. Men virker egentlig som om hun skulle fått hele tanngarden oppe samtidig. Alt klør og gjør vondt.Å ja!!!!!!!!!!
Hvor mange er din ved å få?
Lille U har akkurat fått en nede, og den ved siden av er på vei opp sammen med 4 oppe...
Denne hjelper forresten ganske godt (inneholder ikke bedøvende middel og slikt)
![]()
400 betalte jeg for 15 minHva må du betale?
Hørtes mye bra om denSto mellom stokke trailz og bugaboo buffalo. Nå er jeg på Buffalo![]()
hvordan vogn?Hallo dere
hva har dere pratet om i dag? Jeg orker ikke lese meg bakover.
Ble en spontan tur til Trondheim i dag,sett på fliser og barnevogn .
hurra for baby som soverBaby soveryeeey! Å jeg har forspist meg på pølsegrateng
ikke fult så yey. Men det er så godt
![]()
Forstår deg så godt:-/. Så slitne her også. Sjekket alt her også, han har hatt litt væske i ene øret men ikke så mye at dren var nødvendig.Huff. Jeg er så sliten. Og skjønner seg så ufattelig godt ♡ jeg skulle ønske hun enten var lett å lette eller lettere på dagen. Nå er bare alt ille og virker som det blir verre og verre. Alt det fysiske er jo sjekket. Er ingenting galt. Men hvorfor hun er sånn.. huff.. blir bare sliten
her sjekka barnelegen ørene og sa at var fint, så regner med det er ok. Vært hos osteopat og kiropraktor. Søkt råd hos de fleste, men ingenting ser ut til å funke. Liker å bli bært mot skulderen, men ikke i bæresele. Må humpe opp og ned mens jeg går. Bært på meg betennelse som ikke går vekk. Har hatt noen få gode perioder, men skal så lite til før det vippes av og alt er ille igjen på de punktene.Forstår deg så godt:-/. Så slitne her også. Sjekket alt her også, han har hatt litt væske i ene øret men ikke så mye at dren var nødvendig.
De setter nok av 30 min . Men han er 9? Vi tar 320 for barneklipp opp til 10 år.400 betalte jeg for 15 min
Ja, den er jo en drøm å trilleHørtes mye bra om den![]()
Ikke noe gøy:-/. Her vil han ikke i bæresele eller ligge med ansiktet mot brystet mitt som for tiden er mest komfortabelt for meg pga voksende mage. Skal sitte motsatt vei og styrer på. Heldigvis slipper jeg å vugge så mye nå men håper han kan sovne selv snart. Her ble mini sjekket med spesielt apparat av legen for å sjekke væske i mellomøret, og henvist videre til ØNH spesialist. Men var en kamp for å få legen til å sjekke det, maste i over 6 måneder for en test som tok 3 min.her sjekka barnelegen ørene og sa at var fint, så regner med det er ok. Vært hos osteopat og kiropraktor. Søkt råd hos de fleste, men ingenting ser ut til å funke. Liker å bli bært mot skulderen, men ikke i bæresele. Må humpe opp og ned mens jeg går. Bært på meg betennelse som ikke går vekk. Har hatt noen få gode perioder, men skal så lite til før det vippes av og alt er ille igjen på de punktene.
Hihi, helt garantertHaha ja det skal være vistdet blir nok sånn en god stund fremover
![]()
Vi bruker litt dentonox når det er på det verste.Har to nede som kom i romjula. Nå er det de oppe som plager. Ser ut til at venstre kommer først der opp, slik som nede. Men virker egentlig som om hun skulle fått hele tanngarden oppe samtidig. Alt klør og gjør vondt.
Vi har den. Smører til den store gullmedaljen. Vil ikke bruke dentinox så kjøpte multi-mam. Men den funker ikke :/
Alene med barna=pannekakerneida.. såååå....
hva er det til middag i dag?