Himla dyrt å klippe barn ogsåAha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Himla dyrt å klippe barn ogsåAha!
Får håpe det blir bedre etterpåÅh. Tannfrembrudd her. Og ting er allerede et hel***![]()
Er det min unge du har? Mest sannsynlig tannfrembrudd her også og han er j**** ifm legging i utgangspunktet. Tannfrembrudd hjelper ikke for å si det slik så nå er det bare gråt, hyl, en som nekter plent å legge seg ned og sove med mindre han får ligge i armene våre osv. Sliter ennå med å få han til å sovne selv i egen seng til tross for at han er 13.5 måned så nesten som jeg gruer meg til neste unge kommer hvis vi ikke får han til å sovne selv snart. Rådløs.noÅh. Tannfrembrudd her. Og ting er allerede et hel***![]()
Hurra for baby som sovetBaby soveryeeey! Å jeg har forspist meg på pølsegrateng
ikke fult så yey. Men det er så godt
![]()
Bare dritt å være helt alene om detFår håpe det blir bedre etterpå
Det skjønner jegBare dritt å være helt alene om det
Gubben kommer nok ikke før lørdag heller. Slitsomt å tilbringe 5-7 timer daglig bare i legging og henging over senga hennes. når man er alene om detDet skjønner jeg
Er det min unge du har? Mest sannsynlig tannfrembrudd her også og han er j**** ifm legging i utgangspunktet. Tannfrembrudd hjelper ikke for å si det slik så nå er det bare gråt, hyl, en som nekter plent å legge seg ned og sove med mindre han får ligge i armene våre osv. Sliter ennå med å få han til å sovne selv i egen seng til tross for at han er 13.5 måned så nesten som jeg gruer meg til neste unge kommer hvis vi ikke får han til å sovne selv snart. Rådløs.no
Flink du er33 min med rocking ferdig, deilig.
Er søren meg ikke lettVi har samme unge vi. Alltid vært et problem å legge henne. Daglurene like ikke. Kvelden bruker jeg ofte to timer.. ender ofte opp med å bare legge meg med henne. Hun kan aldri være alene. Ikke på lekematta engang. Må konstant underholdes, tannfrembrudd eller ikke. Så føler det er ekstra jævlig når tennene i tillegg plager.
Å ja!!!!!!!!!!Åh. Tannfrembrudd her. Og ting er allerede et hel***![]()
Sant nok. Men litt billigere enn voksenklipp lell. Ble resultatet bra da?Himla dyrt å klippe barn også
Ja litt billigere enn dameklipp men ikke myeSant nok. Men litt billigere enn voksenklipp lell. Ble resultatet bra da?
Ser på 4 stjernersGod kveld jenter.
Hva driver dere med?
Hvem er det med denne gang?Ser på 4 stjerners
Får gjøre det beste utav detGubben kommer nok ikke før lørdag heller. Slitsomt å tilbringe 5-7 timer daglig bare i legging og henging over senga hennes. når man er alene om det