Skravletråd februar!

Åh. Tannfrembrudd her. Og ting er allerede et hel*** :(
Er det min unge du har? Mest sannsynlig tannfrembrudd her også og han er j**** ifm legging i utgangspunktet. Tannfrembrudd hjelper ikke for å si det slik så nå er det bare gråt, hyl, en som nekter plent å legge seg ned og sove med mindre han får ligge i armene våre osv. Sliter ennå med å få han til å sovne selv i egen seng til tross for at han er 13.5 måned så nesten som jeg gruer meg til neste unge kommer hvis vi ikke får han til å sovne selv snart. Rådløs.no

Baby sover :D yeeey! Å jeg har forspist meg på pølsegrateng :o ikke fult så yey. Men det er så godt :P

Er det min unge du har? Mest sannsynlig tannfrembrudd her også og han er j**** ifm legging i utgangspunktet. Tannfrembrudd hjelper ikke for å si det slik så nå er det bare gråt, hyl, en som nekter plent å legge seg ned og sove med mindre han får ligge i armene våre osv. Sliter ennå med å få han til å sovne selv i egen seng til tross for at han er 13.5 måned så nesten som jeg gruer meg til neste unge kommer hvis vi ikke får han til å sovne selv snart. Rådløs.no

Vi har samme unge vi. Alltid vært et problem å legge henne. Daglurene like ikke. Kvelden bruker jeg ofte to timer.. ender ofte opp med å bare legge meg med henne. Hun kan aldri være alene. Ikke på lekematta engang. Må konstant underholdes, tannfrembrudd eller ikke. Så føler det er ekstra jævlig når tennene i tillegg plager.

Vi har samme unge vi. Alltid vært et problem å legge henne. Daglurene like ikke. Kvelden bruker jeg ofte to timer.. ender ofte opp med å bare legge meg med henne. Hun kan aldri være alene. Ikke på lekematta engang. Må konstant underholdes, tannfrembrudd eller ikke. Så føler det er ekstra jævlig når tennene i tillegg plager.
Er søren meg ikke lett:mad:. De skulle ha kommet med en fasit. Håper det bedrer seg snart for oss begge. Vi hadde en god periode før jul men nå er alt bare tull og verre enn noen gang. Lar jeg han sovne i armene mine sovner han på 30 min. Lar jeg han styre på og håper han skal sovne selv uten å være i armene går det alt fra 1-2 timer og da med mye gråt og uro fordi han ikke vil ligge med. Han kan leke litt selv på gulvet men nå reiser han seg med bordet og skal ikke leke med egne leker lenger. Kun ta alt han ikke får lov til og hissig som fy hvis han ikke får lov

Åh. Tannfrembrudd her. Og ting er allerede et hel*** :(
Å ja!!!!!!!!!!
Hvor mange er din ved å få?
Lille U har akkurat fått en nede, og den ved siden av er på vei opp sammen med 4 oppe...
Denne hjelper forresten ganske godt (inneholder ikke bedøvende middel og slikt)
9fdf95a3-7336-49bf-b565-ca6f678b5e65

god kveld jenter :)

må bare fortelle at nå har N klart å stå opp normal tid og legge seg til 19:00 (sovner innen 30 min i hverdagene.) helgene tar det en del lenger tid. hun nekter å sove tidlig på dagen og uten søvn blir det helt krise...

har dere hatt en fin dag? :) skal lese litt bakover så jeg får en oppdatering her på skravlingen

Back
Topp