Skravletråd februar!

jøsses... så lenge barna har det bra og boforholdene er bra så er det vel det samme hvor stor leiligheten er?
ikke sant :) barna får jo soverommet sånn sett. vi har bare ha sengen vår på soverommet :)

Ja skal se noe av det :)
jeg ler meg hjæl
Hva skal dere i morgen?
9 mnd kontroll, måle og veie meg selv, Men blir bare måle for eier ikke vekt. Forhåpentligvis snike inn en løpetur før jobb, også er det kveldsvakt på meg :) du da ?
noen ganger har jeg mest lyst til å gi ham en tupp i bakenden.. :wtf:
RA døde av latter for han så for seg deg :P
Nå har jeg lagt i sengen i snart 30 min, så nå skal jeg snu meg rundt å forhåpentligvis sove . Natta :)
natta :)
hei på dere :)
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere :)

hva har dere gjort idag?
vi har slappet av, vært rundt å levert morsdags gaver. Og spist god middag :) du da ?
koselig :)

ble brått forbanna på ei venninne. omg så jævla kjerring. unnskyld :p
Hehe det er så irriterende

jeg ler meg hjæl
9 mnd kontroll, måle og veie meg selv, Men blir bare måle for eier ikke vekt. Forhåpentligvis snike inn en løpetur før jobb, også er det kveldsvakt på meg :) du da ?
RA døde av latter for han så for seg deg :p
natta :)
vi har slappet av, vært rundt å levert morsdags gaver. Og spist god middag :) du da ?

Hehe det er så irriterende
koselig :) var på big horn med svigerfar :D
gjett om...

Det er noen som tror at alle må ha det som dem
mhm. de er heldig å fikk kajsonsitt eller hva det heter. men vi har ikke muligheten for det og jeg visste det kom at vi måtte bo trangt en stund eller flytte langt unna. evt om vi er heldig kanskje vi finner noe :) jeg visste dette før vi fikk N :p

Ja, det var god mat og god prat. Hatt en bra kveld?
Hva spiste dere?
Vi hadde koteletter, surkål, potet, brunsaus, kokte grønnsaker og tyttebærsyltetøy til middag.. Nam nam.. :D

Ja vi har hatt en veldig koselig dag, men er glad den er over nå! :) Er utrolig sliten. Vi har vært på besøk tre forskjellige steder. Det ble litt for mye på en dag!! Vesla stakkar er overtrøtt og har magevondt.

Når vi kom hjem vrælte hun som bare det.. Har endelig sovnet, men sover på brystet mitt. Tørr ikke legge hun fra meg riktig enda, i tilfelle hun skulle våkne..

Back
Topp