Takknå er det første natt her.
rart, men godt med hus
![]()
Det er alltid rart i begynnelsen!
Har dere planer om å pusse opp også eller flytter dere rett inn?
Gleder du deg til å innrede huset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takknå er det første natt her.
rart, men godt med hus
![]()
hehe.. sånn er det noen gangerMange som trenger å snakke tydeligvis
ikke santjøsses... så lenge barna har det bra og boforholdene er bra så er det vel det samme hvor stor leiligheten er?
jeg ler meg hjælJa skal se noe av det![]()
9 mnd kontroll, måle og veie meg selv, Men blir bare måle for eier ikke vekt. Forhåpentligvis snike inn en løpetur før jobb, også er det kveldsvakt på megHva skal dere i morgen?
RA døde av latter for han så for seg degnoen ganger har jeg mest lyst til å gi ham en tupp i bakenden..![]()
nattaNå har jeg lagt i sengen i snart 30 min, så nå skal jeg snu meg rundt å forhåpentligvis sove . Natta![]()
vi har slappet av, vært rundt å levert morsdags gaver. Og spist god middaghei på dere
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere
hva har dere gjort idag?
Hehe det er så irriterendekoselig
ble brått forbanna på ei venninne. omg så jævla kjerring. unnskyld![]()
Det er noen som tror at alle må ha det som demikke santbarna får jo soverommet sånn sett. vi har bare ha sengen vår på soverommet
![]()
hehe.. sånn er det noen ganger![]()
koseligjeg ler meg hjæl
9 mnd kontroll, måle og veie meg selv, Men blir bare måle for eier ikke vekt. Forhåpentligvis snike inn en løpetur før jobb, også er det kveldsvakt på megdu da ?
RA døde av latter for han så for seg deg
natta
vi har slappet av, vært rundt å levert morsdags gaver. Og spist god middagdu da ?
Hehe det er så irriterende
det er du velDere skravler i vei ! Jeg ble oppslukt i fargeleggingen jeg![]()
mange som liker å snakke med deg vet duJa er ok det
Ingen som skravler herDere skravler i vei ! Jeg ble oppslukt i fargeleggingen jeg![]()
Ha ha du ogsåmange som liker å snakke med deg vet du![]()
mhm. de er heldig å fikk kajsonsitt eller hva det heter. men vi har ikke muligheten for det og jeg visste det kom at vi måtte bo trangt en stund eller flytte langt unna. evt om vi er heldig kanskje vi finner noeDet er noen som tror at alle må ha det som dem
Hva spiste dere?Ja, det var god mat og god prat. Hatt en bra kveld?
God nattNå har jeg lagt i sengen i snart 30 min, så nå skal jeg snu meg rundt å forhåpentligvis sove . Natta![]()
tur høres koselig utVært på tur og ellers bare kost oss hjemme
å så digg !koseligvar på big horn med svigerfar
![]()
gjett om...
ja det er jo så gøy!det er du vel![]()
å så jeg bare bladde igjennom masse sider med spam ?Ingen som skravler her
God nattMå vel køye så jeg er opplagt til i morgen.