Skravletråd februar!

hahaha. farmor ringte meg akkurat å lute på hvorfor hun ikke fikk bilde på TV når hun skulle se på DVD :D

hei på dere :)
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere :)

hva har dere gjort idag?

hei på dere :)
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere :)

hva har dere gjort idag?
hvert en tur hos mormor og en tur hos farmor :) Nå sitter jeg å slapper av forran laptopen.

hvert en tur hos mormor og en tur hos farmor :) Nå sitter jeg å slapper av forran laptopen.
koselig :)

ble brått forbanna på ei venninne. omg så jævla kjerring. unnskyld :p

å? hva skjer? blås ut alt du har :)
hun mener vi er dårlig foreldre fordi vi velger å bo på en 2 roms i stede for å flytte til noe større lenger unna... jeg vil bo nære mine besteforeldre som ikke er bra :( vi har tett forhold i familien min og alltid bodd 5-10 min. mormor og bestefar bodde i blokka rett ved mamma når jeg var liten. så kommer henne med at barnevernet kan bli blandet inn osv osv :o hva faen liksom .... unnskyld språket men når man sier sånn ekspolderer jeg .... man er da ikke dårlig foreldre.... puh :p

hun mener vi er dårlig foreldre fordi vi velger å bo på en 2 roms i stede for å flytte til noe større lenger unna... jeg vil bo nære mine besteforeldre som ikke er bra :( vi har tett forhold i familien min og alltid bodd 5-10 min. mormor og bestefar bodde i blokka rett ved mamma når jeg var liten. så kommer henne med at barnevernet kan bli blandet inn osv osv :eek: hva faen liksom .... unnskyld språket men når man sier sånn ekspolderer jeg .... man er da ikke dårlig foreldre.... puh :p
jøsses... så lenge barna har det bra og boforholdene er bra så er det vel det samme hvor stor leiligheten er?

Back
Topp