Her også.Da tar jeg kveld. Natta![]()
![]()
Sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også.Da tar jeg kveld. Natta![]()
![]()
Har du 1000 i abonnement?Jepp. Mobildata går fort. Har bare 400mb igjen
Natta og sov godtNå har jeg lagt i sengen i snart 30 min, så nå skal jeg snu meg rundt å forhåpentligvis sove . Natta![]()
hurra meg rundt.. aktivitet i kveldIngen leggetid her ennå. Chattwr med 4 stk på fb..
Ha ha stakkarshahaha. farmor ringte meg akkurat å lute på hvorfor hun ikke fikk bilde på TV når hun skulle se på DVD![]()
Noe så veldig ogsåhurra meg rundt.. aktivitet i kveld![]()
jepp.. hun var litt irritertHa ha stakkars
action på en søndag gitt..Noe så veldig også
Like klønete som når vi må gjøre alt med venstra, antar jegOg tenk deg at hele din venstre arm blir h*** vond og det vil ta flere uker og fikse det...
hvert en tur hos mormor og en tur hos farmorhei på dere
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere
hva har dere gjort idag?
koselighvert en tur hos mormor og en tur hos farmorNå sitter jeg å slapper av forran laptopen.
å? hva skjer? blås ut alt du harkoselig
ble brått forbanna på ei venninne. omg så jævla kjerring. unnskyld![]()
hun mener vi er dårlig foreldre fordi vi velger å bo på en 2 roms i stede for å flytte til noe større lenger unna... jeg vil bo nære mine besteforeldre som ikke er braå? hva skjer? blås ut alt du har![]()
jøsses... så lenge barna har det bra og boforholdene er bra så er det vel det samme hvor stor leiligheten er?hun mener vi er dårlig foreldre fordi vi velger å bo på en 2 roms i stede for å flytte til noe større lenger unna... jeg vil bo nære mine besteforeldre som ikke er bravi har tett forhold i familien min og alltid bodd 5-10 min. mormor og bestefar bodde i blokka rett ved mamma når jeg var liten. så kommer henne med at barnevernet kan bli blandet inn osv osv
hva faen liksom .... unnskyld språket men når man sier sånn ekspolderer jeg .... man er da ikke dårlig foreldre.... puh
![]()
Mange som trenger å snakke tydeligvisaction på en søndag gitt..![]()
Vært på tur og ellers bare kost oss hjemmehei på dere
skravler litt mens jeg ligger i sengen. mannen skal jobbe natt idag og blææ...
heldigvis starter vi mandagen litt senere
hva har dere gjort idag?
Ja, det var god mat og god prat. Hatt en bra kveld?Hvordan var middagen hos svigermor? Hadde dere det koselig![]()