Æsj så kjedeligSetter med ned med tegneboka. Ingen internett bortsett fra mobildata, ingen radio eller musikk og ei heller tv da gubben ikke sendte med ledningen tl tven![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedeligSetter med ned med tegneboka. Ingen internett bortsett fra mobildata, ingen radio eller musikk og ei heller tv da gubben ikke sendte med ledningen tl tven![]()
Takktakk. Gjør og detKrysser fingrene for natta![]()
Er nok det jaJa er noe i det![]()
Nei hva sa de?Noen som ser nyhetene på tv2? Innslaget om amming ?
Det skjønner jeg godt jaHar hvert mye hurra meg rundt og herjing i dag når vi har hvert på besøk...
Tok litt tid å lande når vi kom hjem
Skal høre om han ikke kan sende den med A post i morgen så jeg har den tirsdag eller onsdag. Han kommer nok ikke før lørdag eller søndag .Så kjedelig :/ får du den før til helgen da? Når får du nett?
Hadde vært greit å hatt tven å sett noen serier på i det minste.Å neikjedelig..
Ja det skjønner jeg hadde vært greitHadde vært greit å hatt tven å sett noen serier på i det minste.
Jaa. Kunne ønsket meg noen lyder i huset. Siden jeg er alene i nytt hus. Frøkna sover oppeÆsj så kjedelig
Skulle den vaskes?Haha hører tikkelyd i huset. Skjønner ikke hvorfor da jeg ikke ser noen klokke på veggen. Snoser meg frem i huset etter lyden.
Den store veggklokka ligger visst i kleskurven av alle plasser![]()
Bare for lydene sin del omsåJa det skjønner jeg hadde vært greit
Å ja det forstår jeg hverfall. Du får se på noe på mobilJaa. Kunne ønsket meg noen lyder i huset. Siden jeg er alene i nytt hus. Frøkna sover oppe
Haha. Skulle nesten tro detSkulle den vaskes?
Har nok ikke nok mobildata til det.Å ja det forstår jeg hverfall. Du får se på noe på mobil
Det ville vært dumtHaha. Skulle nesten tro det![]()
fin dag og fin plan.
Mannen har jo dratt på kino med mannen til Hope...¨
Så gutta har dratt på valentinesdate mens jentene sitter hjemme med barna![]()
ja her sitter vijøsses.. flink han din er da.. Han min har jo som vanlig ikke sagt noen en gang![]()
skal du se noe av det ?Ja jeg vet![]()
heheJa, det er jeg velmen også lettrørt
![]()
jepp jeg serNoen som ser nyhetene på tv2? Innslaget om amming ?
ja samme herHåper hans egne leker blir morsomme igjen snart
At amming ikke er anbefalt til 6 mnd pga b12Nei hva sa de?
Æsj det var dumtHar nok ikke nok mobildata til det.
Jobbe litt er min planHva er planene for kvelden?
Ja skal se noe av detja her sitter vihan sa til RA du fikk gave for mange år siden, og det var han
skal du se noe av det ?
hehe
jepp jeg ser
ja samme her
At amming ikke er anbefalt til 6 mnd pga b12