Fordi noen ting er gøyereHvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi noen ting er gøyereHvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Skjønner det altså men ikke tenk så mye på detDu har jo rett, men Mamma - selvtilliten blir liksom ikke helt på topp etter en sånn dag. Men hun virker ds fornøyd uansett![]()
Nå må du ikke slite deg ut daHalvt utslitt i allefallsiste lass kommer idag. Jeg og frøkna skal sove inatt i huset. Mannen drar om en time med båten
![]()
Skal prøveNå må du ikke slite deg ut da![]()
Ja. Håper bare frøkna slår seg til ro i husetMen da har du god tid til å ta kun i dit eget tempo, Husk å lytt til kroppen din ♡
Hoho. Made in ChinaJahun er laga i Kina
![]()
Høres bra utHar ikke tid til å lage pynt men tenkte jeg skulle sette en pepperkake form oppå (stjerner og hjerter), strø oboy pulver oppi og ta opp formen...
Det skjønner jeg godtEr så vidt jeg tør![]()
HeheHvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Ja det er nok litt rartDet er detmen merkelig bare jeg og frøkna bare skal bo alene, en uke før mannen kommer.
Ja. Er ikke dratt tilbake dit enda. Frøkna sover siste lur nå. Av en eller annen grunn er hun begynt å ta siste lur nærmere 17 enn 15.. får se om det endrer seg når ting roer seg i husetJa det er nok litt rartog uvant..
Nesten glemt nå,begynte heldigvis å snø, så da var ikke været lenger en unnskyldningSkjønner det altså men ikke tenk så mye på det![]()
Håper hun blir som en drømJa. Håper bare frøkna slår seg til ro i huset![]()
Akkurat, kun kan si det, og faktisk mene detHoho. Made in China![]()
Så koseligMannen tok med kengubarnet og en kompis av kengubarnet på badeland
Å snør det hos dere.Nesten glemt nå,begynte heldigvis å snø, så da var ikke været lenger en unnskyldning![]()
Det er detSå koselig![]()