Hvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig utDa har jeg og mini gått tur i ca 1 time. Må benytte oss av finværet når vi har det
![]()
Mmm....det er snadder!Bare helt vanlig Panna Cotta, ikke så veldig spennende.
Enkel og lage og smaker godt.
Og noe det fleste liker.
Får besøk av mannens søster til middag
Var det ogsåHørtes deilig ut![]()
De ble nok glade på deres vegne vil jeg troHan sa det han så da vet de dethan som skulle si det, men han sa ikke kjønnet eller termin bare sånn ca
![]()
Jeg svarte "det er bebbis i magen min ja"![]()
Er det ikke deilig å få orden i nytt hjem da?!Er ikke min favoritting, men må gjøres![]()
Fjernkontroll er alltid populærtTydeligvis er fjernkontrollene veldig kjekke idag og han får ikke leke med dem.
Høres helt normalt ut. Sånn er og vår lille. Våre ting er kulere enn hennesHvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Det er detEr det ikke deilig å få orden i nytt hjem da?!![]()
takkGratulerer med morsdagen
det var et godt forslagSå dumt da
Flytte til Vestfold??![]()
takk takkGratulerer med morsdagen til deg også![]()
det er så godtBare helt vanlig Panna Cotta, ikke så veldig spennende.
Enkel og lage og smaker godt.
Og noe det fleste liker.
Får besøk av mannens søster til middag
Lurer på det selvHvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Har ikke tid til å lage pynt men tenkte jeg skulle sette en pepperkake form oppå (stjerner og hjerter), strø oboy pulver oppi og ta opp formen...takkfått noe fint i dag ?
det var et godt forslag
takk takk
det er så godtdet hadde jeg på fagprøven, kan piffes opp med hjemmelaga sjokolade pynt
Lurer på det selv
Hun var fornøyd med en tur til farmor, for hun hadde kakeNei da er det nok best å la være![]()
Du har jo rett, men Mamma - selvtilliten blir liksom ikke helt på topp etter en sånn dag. Men hun virker ds fornøyd uansettNoen dager er bare sånn, man er ingen dårlig mamma likevel
Nei, Singapore hsr jeg kun vært på ferieÅåja.så kult da
kina og hvilke andre? Singapore synes jeg forresten å huske?
Takk søta ♡Det er du da virkelig ikke søte deg ♡♡
ÅåjaNei, Singapore hsr jeg kun vært på ferie
Vietnam, Sør-Korea og Kina![]()
Halvt utslitt i allefallTakk søta ♡
Hvordan går det med deg? Håper ikke du er helt utslitt!
JaÅåjada miksa jeg kanskje litt. Bodde du der før du fikk frøkna?
![]()
Men da har du god tid til å ta kun i dit eget tempo, Husk å lytt til kroppen din ♡Halvt utslitt i allefallsiste lass kommer idag. Jeg og frøkna skal sove inatt i huset. Mannen drar om en time med båten
![]()
Yes det er detGodt å komme seg litt ut