Skravletråd februar!

Hvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv

Hvorfor er alt annet en sine egne leker gøy å prøve å få tak i? Og surmule/hylgråte fordi han ikke får lov til å leke med lys, fjernkontroller, lysestaker osv
Høres helt normalt ut. Sånn er og vår lille. Våre ting er kulere enn hennes

Gratulerer med morsdagen
takk :) fått noe fint i dag ?
Så dumt da:(
Flytte til Vestfold??;)
det var et godt forslag :)
Gratulerer med morsdagen til deg også:D
takk takk :)
Bare helt vanlig Panna Cotta, ikke så veldig spennende.
Enkel og lage og smaker godt.
Og noe det fleste liker.
Får besøk av mannens søster til middag
det er så godt :) det hadde jeg på fagprøven, kan piffes opp med hjemmelaga sjokolade pynt ;)
Lurer på det selv

takk :) fått noe fint i dag ?
det var et godt forslag :)
takk takk :)
det er så godt :) det hadde jeg på fagprøven, kan piffes opp med hjemmelaga sjokolade pynt ;)

Lurer på det selv
Har ikke tid til å lage pynt men tenkte jeg skulle sette en pepperkake form oppå (stjerner og hjerter), strø oboy pulver oppi og ta opp formen...

Noen dager er bare sånn, man er ingen dårlig mamma likevel
Du har jo rett, men Mamma - selvtilliten blir liksom ikke helt på topp etter en sånn dag. Men hun virker ds fornøyd uansett :)

Takk søta ♡
Hvordan går det med deg? Håper ikke du er helt utslitt!
Halvt utslitt i allefall :p siste lass kommer idag. Jeg og frøkna skal sove inatt i huset. Mannen drar om en time med båten :(

Halvt utslitt i allefall :p siste lass kommer idag. Jeg og frøkna skal sove inatt i huset. Mannen drar om en time med båten :(
Men da har du god tid til å ta kun i dit eget tempo, Husk å lytt til kroppen din ♡

Back
Topp