Skravletråd februar!

Nå ble jeg skikkelig lei meg.
Vet det er teit, men jeg ble det.

På farsdager lager jeg ekstra god frokost og ordner gave fra barna.

Og morsdag, tror dere mannen har ordnet noe som helst??
Ingenting i det hele tatt
Å, så dumt.

Mannen og guttungen var på shopping i går, angivelig to bursdagsgaver, det ordnet de også, og innesko til guttungen. Og, som jeg akkurat har fått sammen med kortene se hadde laget, søte hjerteøredobber.

Nå lager de frokost oppe mens jeg kler på meg (og tar på øredobbene)

Ikke noe big deal, men bare det at de gjør. Noe.

Jeg skjønner du ble lei deg ♡ uff, nå fikk jeg lyst å komme med blomster og kake til deg altså!

Jeg skjønner du ble lei deg ♡ uff, nå fikk jeg lyst å komme med blomster og kake til deg altså!

Det gleder jeg meg til også. Syntes alltid det var stas selv å gi mamma ett kort som jeg hadde laget selv.
Håper Vesla vil gjøre det til meg etterhvert også :)
Ja. På skolen lagde vi og en gang kopper av leire vi brente i ovn så det stivna. Malte på mamma i hjerte på den :p mamma gråt når hun så den :p

Det er akkurat det samme her i huset.
Har egentlig sluttet å forvente noe, men det er jo noe inni meg som håper at i år blir det kanskje annerledes..
Men det skjer ikke. Å jeg klarer ikke la være å bli litt skuffet.

Så jeg vet hvordan du har det.
*trøsteklem*

Å, så dumt.

Mannen og guttungen var på shopping i går, angivelig to bursdagsgaver, det ordnet de også, og innesko til guttungen. Og, som jeg akkurat har fått sammen med kortene se hadde laget, søte hjerteøredobber.

Nå lager de frokost oppe mens jeg kler på meg (og tar på øredobbene)

Ikke noe big deal, men bare det at de gjør. Noe.
Det er akkurat det samme her i huset.
Har egentlig sluttet å forvente noe, men det er jo noe inni meg som håper at i år blir det kanskje annerledes..
Men det skjer ikke. Å jeg klarer ikke la være å bli litt skuffet.

Så jeg vet hvordan du har det.
*trøsteklem*
Jeg trodde liksom det skulle bli noe annet i år siden eldste (uoppfordret) fortalte at på skolen hadde de sagt det var morsdag på søndag, og veldig høygravid fortalte mannen hva jeg mente om den saken i fjor.

Jeg trodde liksom det skulle bli noe annet i år siden eldste (uoppfordret) fortalte at på skolen hadde de sagt det var morsdag på søndag, og veldig høygravid fortalte mannen hva jeg mente om den saken i fjor.
♡♡ sender deg mange klemmer. Synes du virkelig fortjener noenodag altså ♡

Ja. På skolen lagde vi og en gang kopper av leire vi brente i ovn så det stivna. Malte på mamma i hjerte på den :p mamma gråt når hun så den :p
Da Vesla gikk på liten avd. laget de voksne der hjerter med mammadikt og avtrykk av hånden til barnet..
Selv om hun var for liten til å "lage det selv" ble jeg kjempe glad for det. Hang på speilen i gangen lenge.
Nå ligger det i esken til Vesla sammen med de andre minnetingene jeg ha samlet.

Det krever ikke så mye innsats, så det forstår jeg at du synes ha kunne klare

Mannen min jobber på kjøpesenter der de annonserer morsdag og valentine for hva de er verdt..
Å jeg vet at han vet det. For jeg jobber der selv. :P
Men nope.. nothing.. Tror rett og slett det ikke synker inn..

Mannen min jobber på kjøpesenter der de annonserer morsdag og valentine for hva de er verdt..
Å jeg vet at han vet det. For jeg jobber der selv. :P
Men nope.. nothing.. Tror rett og slett det ikke synker inn..
Da tror jeg ikke det et å vite det går på. Da er det vel viljen?

Han er liksom ikke at den typen som er sånn romantisk. Så fikk jo bakoversveis når han kom inn med gave bak ryggen :p
Hehe, det virker så kjent.. når vi bodde i Kina ble han sendt hjem fra kontoret på valentine's dagen for å kjøpe gave og være med meg :p

Da tror jeg ikke det et å vite det går på. Da er det vel viljen?
føler det sånn noen ganger. At han ikke gidder.
Tidligere så har han sagt "Har ikke fått det med meg" selv om bokbutikken rett på andre siden av gangen har !HUSK MORSDAGEN rundt hele inngangspartiet :P Så jeg biter ikke på den.

Men i år vet jeg at han viste det. For han snakket om at de hadde "morsdagstilbud" i butikken dems for første gang..
Så jeg er spendt på hva unnskyldningen er i år.

Huff! Lov å synes synd på seg selv da. Hjelper det med en dusj?

I dag skal vi på middag hos svigermor for å feire morsdagen:) ellers bare amming. Hva er dine planer?
Har prøvd varm dusj, håndpumpe, massere, elektrisk pumpe,amme, rispute.. Den har ikke løsna enda i hvertfall :(

Planene våre for dagen er å dra på barselbesøk til en kompis av gubben på formiddagen også dra til bestemor
for å feire morsdagen sammen med familien min :)
Bortsett fra det er vel planen og amme, amme, amme litt til og å amme!! :P

Ha en finfin dag <3

Takk og god morsdag til deg og :D blir det kaker idag?:)

Ja!! I dag blir det kaker!!
Vi skal på besøk hos mormor for å feire morsdagen med familien min. Der blir vi nok servert kaker :)

Var veldig koselig å våkne opp i dag!Min første morsdag som mamma!! Gubben hadde skrevet kort og jeg fikk en fitbit som jeg ønsket meg i gave :D i tillegg hadde han ordnet en liten sjokolade muffins til meg :D

Hva med hos deg? Markerer dere morsdagen? Skal dere spise kaker?

Back
Topp