det blir sjeldent det daJaa..ble ikke lørdagskveld som planlagt
Håper det ble litt søvn på dere da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det blir sjeldent det daJaa..ble ikke lørdagskveld som planlagt
Gratulerer med morsdagen jenter!
Har det hvert noen snille mannfolk oppe å hvert snille på morrakvisten?
Takk det sammeGratulerer med morsdagen jenter!
Jaa. Typisk småbarnslivetdet blir sjeldent det da![]()
Håper det ble litt søvn på dere da.
Men de dagene hvor andre er midt i middagen eller sånt, når det er rolig her, sviper jeg innom de andre forumene.Er i grunn sånn her også
Ja da er det kanskje like greitHaha nei, heldigvis ikke for her har lille akkurat latt meg få legge meg![]()
noen er bedre enn ingen!!Jaa. Typisk småbarnslivet
Joda, ble noen timer![]()

Skal dere avgårde i dag?Takk det samme
Neida, her trur jeg gubben ikke vet det er valentinesmorsdagsgave fikk jeg igår som søstra mi hadde ordna
og kaker ble tatt igår da vi ikke har tid idag
Min snille mann sover endaGratulerer med morsdagen jenter!
Huff! Lov å synes synd på seg selv da. Hjelper det med en dusj?God morgen![]()
Krysser fingrene for at produksjonen øker hos deg! <3
Her ligger jeg og syns synd på meg selv som har tette melkeganger og et veldig sårt bryst!! Gjør sykt vondt å amme nå..
Gratulerer så mye med morsdagenHva er dine planer for dagen?
Høres ut som det kunne gjort seg med litt søvn da![]()
Høres ut som en bra dagTror jeg bare Skal henge i skravletråden jeg ; )
Ååh liker ikke når man blir så overtrøtt at man ikke får soveÅjada! Men så sov jeg i hele går (med unntak av amming og litt mat til meg selv) så kunne vært verre. Er likevel så overtrøtt at jeg ikke får sove.
Ååh liker ikke når man blir så overtrøtt at man ikke får soveÅjada! Men så sov jeg i hele går (med unntak av amming og litt mat til meg selv) så kunne vært verre. Er likevel så overtrøtt at jeg ikke får sove.
Søstra mi og typen er å henter siste flyttelass. Skal i huset å pakke videre oppSkal dere avgårde i dag?
Tenkte å ta en tur til farmoren min etter at jeg har hvert på kirkegården å tent lys for mamma.
Men ellers er dagen rolig og stille her tror jeg.
Ikke santnoen er bedre enn ingen!!
Man tar det man får osv.![]()
deilig daMin snille mann sover enda
Og det er helt greit, det gjør babyen også, vil ikke ha noe styr som vekker henne. De store ungene har stått opp, men de styrer seg selv
Ja omtrent som her. Prøver å være innom de andre hver dag men ikke alltid det gårMen de dagene hvor andre er midt i middagen eller sånt, når det er rolig her, sviper jeg innom de andre forumene.