Skravletråd februar!

Gratulerer med morsdagen jenter!
Har det hvert noen snille mannfolk oppe å hvert snille på morrakvisten?

Takk det samme ;)
Neida, her trur jeg gubben ikke vet det er valentines :p morsdagsgave fikk jeg igår som søstra mi hadde ordna :) og kaker ble tatt igår da vi ikke har tid idag

Haha nei, heldigvis ikke for her har lille akkurat latt meg få legge meg :p
Ja da er det kanskje like greit :)

Her ligge mannen å sover etter nattjobbing.
Men kjenner jeg han rett så har han ikke giddi å ta seg bryet. Det gidder han aldri.
Litt trist, siden jeg er vokst opp med mor og farsdag som en litt koselig dag.
Men sånn er det.

Takk det samme ;)
Neida, her trur jeg gubben ikke vet det er valentines :p morsdagsgave fikk jeg igår som søstra mi hadde ordna :) og kaker ble tatt igår da vi ikke har tid idag
Skal dere avgårde i dag?
Tenkte å ta en tur til farmoren min etter at jeg har hvert på kirkegården å tent lys for mamma.
Men ellers er dagen rolig og stille her tror jeg.

Min snille mann sover enda

Og det er helt greit, det gjør babyen også, vil ikke ha noe styr som vekker henne. De store ungene har stått opp, men de styrer seg selv

God morgen :D

Krysser fingrene for at produksjonen øker hos deg! <3

Her ligger jeg og syns synd på meg selv som har tette melkeganger og et veldig sårt bryst!! Gjør sykt vondt å amme nå..

Gratulerer så mye med morsdagen :D Hva er dine planer for dagen?
Huff! Lov å synes synd på seg selv da. Hjelper det med en dusj?

I dag skal vi på middag hos svigermor for å feire morsdagen:) ellers bare amming. Hva er dine planer?

Åjada! Men så sov jeg i hele går (med unntak av amming og litt mat til meg selv) så kunne vært verre. Er likevel så overtrøtt at jeg ikke får sove.
Ååh liker ikke når man blir så overtrøtt at man ikke får sove

Åjada! Men så sov jeg i hele går (med unntak av amming og litt mat til meg selv) så kunne vært verre. Er likevel så overtrøtt at jeg ikke får sove.
Ååh liker ikke når man blir så overtrøtt at man ikke får sove

Skal dere avgårde i dag?
Tenkte å ta en tur til farmoren min etter at jeg har hvert på kirkegården å tent lys for mamma.
Men ellers er dagen rolig og stille her tror jeg.
Søstra mi og typen er å henter siste flyttelass. Skal i huset å pakke videre opp :) tenker jeg flytter inn i huset idag :)

Min snille mann sover enda

Og det er helt greit, det gjør babyen også, vil ikke ha noe styr som vekker henne. De store ungene har stått opp, men de styrer seg selv
deilig da :)
Jeg sitter å kikker på oppvaskmaskinen som lyser og sier at den er ferdig :P

Ungene rydder rommet til eldste. Søstra ryddet sitt i går, men ville heller hjelpe broren enn å rydde på loftet alene i dag, så de gjør det sammen. Men for et mas.

Nå har jeg ryddet 20 ting, er jeg ferdig? Ehh. Det er tre eller flere esker Lego på gulvet. 20 brikker utgjør ikke den helt store effekten....

Ok, nå har jeg tatt 20 til. Ser det ryddig ut? Ikke, rydd mer da vel!

Back
Topp