Nei vennen min.Haha, den tok litt kaka da. Hihihi![]()
Kake var akkurat det det ikke ble
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vennen min.Haha, den tok litt kaka da. Hihihi![]()
HahaNei vennen min.
Kake var akkurat det det ikke ble![]()
Vel til vanlig får man vite om bursdager en ca 2 uker før, jeg fikk invitasjonen for rundt 2 uker siden.Hahaen dag eller to er sånn jeg kunne gjort. Men en hel måned, hihi, du er da søt
![]()
Fort gjort i en stressende hverdagVel til vanlig får man vite om bursdager en ca 2 uker før, jeg fikk invitasjonen for rundt 2 uker siden.
Hang meg oppi 13. og det var det...........
hehe høres ut som vår familieVært hos svigermorkoselig det. Bare hun og samboers bestemor prater non stop
stakkars mannen blir jo så sliten
han slukkna på sengekanten.
Ikke mye.hva skjer i kveld?
Nei ser ikke noe dumt i detHei jenter
Ha en fin lørdag
Synes dere det er dumt at vi velger å bo trangt frem til mine besteforeldre ikke finnes mer enn å flytte utenfor byen og ikke være i nærheten men større plass? Vi bor i 2 roms, men ikke noe problem at barna kan ta soverommet. Det er ett stort soverom. Vi kan og lage vegg så blir sovealkove og soverom.
Mine besteforeldre begynner å bli syke så de orker ikke reise hit og dit. Og jeg har alltid bodd i nærhetenblir bare på gråten av tanken å flytte. Vi har ikke råd til å kjøpe noe her pga kun han som får lån og jeg har gjeld på meg etter tidligere forhold + banken ser ikke noe langsiktig inntekt på meg siden jeg er på aap
Går tregt for tiden; )Heia heia![]()
He he slutter å snø her ogsåHeldigvis ikke snødd mer inatt her. Takk og lov![]()
Takk for det søte duDet hadde du fortjent snuppa![]()
Hehe, du er vel detEr vel stort sett trøtt hver dag![]()
Takk for detHåper du får en fin dag på jobb
Hoho vi har skeia ut med lunsj på burger king![]()
Er av en eller annen grunn alltid McD vi havner på dersom vi skal spise slik mat selv om BK er bedreTakk for det
BK er snadder innimellom![]()
God dag god dagGod dag Kengu![]()
He he så kjedelig daHer smelter den lille centimeteren vi har fått![]()
Ja såvidt det erJippi, det går framover![]()
Tror det er aller bestOkei da![]()