Er vel stort sett trøtt hver dagEr du trøtt idag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel stort sett trøtt hver dagEr du trøtt idag?![]()
Vi har tenkt det å skal gjøre detSer den med leiemen om soverommet er kjempestort, sett på muligheten med å dele det i 2? Et til dere, et til barna?
Håper du får en fin dag på jobbGod daghurra for god natt!
Idag er det jobb på meg![]()
Okei daHe he hei du![]()
TakkGod bedring til begge to
Takk ♡Uff da. God bedring til dere begge ♡ og grattis til 16 åringen![]()
Her feirer vi morsdagen idag da alle er opptatte imorgen. Så det kiloet jeg har gått ned kommer desverre til å komme rett på igjen![]()
Får håpe detTakk ♡
Du får da vel av deg det kg igjen fort når ting stabiliserer seg tenker jeg![]()
God bedring til degJeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Men dagen går som vanlig den, det klarer vi med litt snørr og slim.
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker.
Hva skal dere I dag?
Har du kommet deg i dusjen?Kan pen sparke meg i dusjen??
I dag hadde det vært deilig å ligge på sofaen. ..
Oi da :/ ikke lett med ammetåke daRotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute
Håper hun roet seg til sluttJenta mi var særdeles vanskelig å legge idag på lur altså.... på grensa til at man regelrett blir irritert... å sovesangene er jeg så innmari lei av å synge
kom du deg i dusjen til slutt? vi kom nettop hjem fra shopping med svigermor/farmor som var veldig spandabel i dagOh yes har dessverre full dag ..
Han sov natten gjennom når han først sovnet i 21.30 tiden igjen etter en urolig kveld. Men ifølge gubben lå vi urolig begge 2Hvordan gikk natta da?
Ja enig derHelt klart ofte nok![]()
Godt han sovna da. Til tross for urolig nattHan sov natten gjennom når han først sovnet i 21.30 tiden igjen etter en urolig kveld. Men ifølge gubben lå vi urolig begge 2![]()
Gav opp. Hun sovna, to minutter bøe hun våken. Sprellende, så sur og grinete. Tok henne bare ned og lekte. Så kom gubben hjem og gikk å la seg med henne. Jeg dro i husetHåper hun roet seg til slutt![]()
Vi har tenkt det å skal gjøre detda får de nærmest vindu så vi slipper å måtte gå gjennom deres rom. Også setter vi opp køyeseng
Vi må opp i 14.000 i leie omg :O og bor vi her betaler vi jo ned på lånet. Man betaler jo bare renter i starten egentlig. Først nå etter 3 år at vi er under 1,1 som er lånet. Han hadde 300.000 i egenkapital og dette var tvangssalg
Haha, den tok litt kaka da. HihihiRotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute