Skravletråd februar!

Ser den med leie ;) men om soverommet er kjempestort, sett på muligheten med å dele det i 2? Et til dere, et til barna?
Vi har tenkt det å skal gjøre det :) da får de nærmest vindu så vi slipper å måtte gå gjennom deres rom. Også setter vi opp køyeseng :)
Vi må opp i 14.000 i leie omg :O og bor vi her betaler vi jo ned på lånet. Man betaler jo bare renter i starten egentlig. Først nå etter 3 år at vi er under 1,1 som er lånet. Han hadde 300.000 i egenkapital og dette var tvangssalg

Uff da. God bedring til dere begge ♡ og grattis til 16 åringen ;)
Her feirer vi morsdagen idag da alle er opptatte imorgen. Så det kiloet jeg har gått ned kommer desverre til å komme rett på igjen:p
Takk ♡
Du får da vel av deg det kg igjen fort når ting stabiliserer seg tenker jeg :)

Da logger jeg her :) skal gjøre meg i stand til middag ute med venner. Så får vi se om mannen sier noe om graviditeten ;) jeg bryr meg ikke så mye om de ikke vet om han sier noe. Hans oppgave :) bestevenninnen min vet såklart ❤️

Så er det middag ute med svigerfar i morgen, men jeg får ro og fred! De blir ute. Formen min er dritt pga blodtrykket og isjasnerve i klem i ryggen det er virkelig ubehagelig :( og begynt å få heftig med kynnere igjen! Håper jeg slipper unna rier denne gang!

Ha en fin dag :)

Jeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Men dagen går som vanlig den, det klarer vi med litt snørr og slim.
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker. :p
Hva skal dere I dag?
God bedring til deg:)
Håper dere får en fin feiring!
Her er det jobb:)

Rotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute

Håper hun roet seg til slutt:)
Gav opp. Hun sovna, to minutter bøe hun våken. Sprellende, så sur og grinete. Tok henne bare ned og lekte. Så kom gubben hjem og gikk å la seg med henne. Jeg dro i huset

Vi har tenkt det å skal gjøre det :) da får de nærmest vindu så vi slipper å måtte gå gjennom deres rom. Også setter vi opp køyeseng :)
Vi må opp i 14.000 i leie omg :O og bor vi her betaler vi jo ned på lånet. Man betaler jo bare renter i starten egentlig. Først nå etter 3 år at vi er under 1,1 som er lånet. Han hadde 300.000 i egenkapital og dette var tvangssalg

Dyrt å leie ja. Vi betalte 9000 pluss strøm der vi bodde. Nå leier vi et helt hus sentralt i boligfelt med masse barn tll 7500 :)

Back
Topp